Dag 1

Japp, nu börjas det , på allvar!! Resan mot min målvikt!

Dagen började bra, hur bra som helst för att vara ärlig. Vaknade tillsammans med prinsen, som redan från start var på strålande humör. Min älskling.

Frukost tillsammans med prinsen och mamma, havregrynsgröt, mums...not!! haha ingen sylt och linfrön gjorde väl inte måltiden till någon smakexplosion men mitt första mål är att minska magsäcken, och då är havregrynsgröt perfa!

Mamma och jag satte fart ut på tomten och prinsen åkte hem. Mamma har krattat och fixat och donat, jag har målat altanen, blev helt okey!! Hoppas ffr att de ska ta sig i kragen och bygga en ny.

Lunch blev det lite mer gröt, sen drog vi in till stan. Handlade massor med nyttigheter, så nu är det bara att lägga upp en plan. Ska försöka gå på frukt och gröt diet fram tills torsdag, då det är valborg.

Ingen speciell motion idag, klättrar och målat, handlat och burit så det har inte riktigt hunnits med, plus att mina vader är som stubbar sen vi flyttade ur vår vindsvåning utan hiss i lördags.

Tack till alla er som hjälpte till med flytten!!

Jag känner mig taggad till tusen, nu jävlar ska kilona rasa!

Nu ska jag ringa prinsen, duscha och kanske försöka mig på ett par armhävningar  ; )

Puss & kram!!

Kommentarer
Postat av: fia

Duktiga therese,,,, hejja hejja!!!! du kanske ska med på ett friskis pass nån kväll,,,?? kram

2009-04-27 @ 22:14:00
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hello! Streta och håll i, det här kommer du klara galant!;) Dags o ta en till träff o kanske fira Sanna. Kramar

2009-04-27 @ 22:32:54
Postat av: Pernilla

Igår kunde jag knappt gå pga vaderna. Fick ta hissen en trappa i parkeringshuset efter att jag lyckats ta mig ner en våning. Idag börjar det äntligen ge sig. Kram

2009-04-28 @ 09:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0