Can´t touch this do do do do..

Mc Hammer får benen att flyga fram hihi

Tagit rundan i skogen en sväng, den blev lite försenad, lyckades prata med cindy i 50 minuter per telefon, ajaj dyr räkning kommer jag få, men det var det värt, helt klart! Hon hade kallat mig grinig igår, och det ville jag inte vara med om så ringde upp och redde ut hela grejjen!! haha, jag är ju en riktig solstråle, nästan jämnt ; ) Haha, nej jag kan vara en riktigt liten grinig sak, min syster har flera gånger jämnfört mig med dottern i Telia reklamen, men när jag inte är på det humöret så är jag toppenglad, finns inget mellanting tror jag.

Om en timme går bussen in till stan och gymmet, ska försöka få något mer i magen, äpplena är tyvär slut så får se vad mer kylen ahr att erbjuda.

Kvällens pass blir 30 minuter gång, (crosstrainer) börjar nästan alltid med det, är en bra uppvärmning tar det i sin egen tackt, så man väljer själv hur hårt man vill köra.
30 minuter styrka, man får använda vikter eller sin egen tyngd i 30 minuter, dvs man väljer belastningen själv och tränar alla stora muskelgrupper.
30 minuter dans, afrikans sådan. Älskar dans så det är mer nöjje än träning, nytta med nöjje så att säga,
Och avslutar med Killern, 45 minuter gång. På den klassen är det svårt att inte känna sig död efteråt. En halvtimme som jag startar med är 5 låtar, 5 backar, det går tokfort. Men de här 45 minuterna är skitjobbiga, 9 låtar, 9 tunga backar, perfekt att avsluta med och åka hem och tycka synd om sig själv.

så totalt blir det väl cirka 2 timmar effektiv tid på gymmet, var av 1 timme och en kvart är jobbiga.
Själv har jag lite svårt att motiver mig själv i maskiner och annat men i gruppträningarna ger jag gärnet, mycket lättare attm otivera sig, man vill ju inte vara sämre än grannen =)

Imorgon ska vi in och vaccinera oss mot fästingjäklarna, sen på kvällen blir som tidigare nämnt grillning hos herr W.

Funderar på att cykla ut till bettna imorgon, tänker dock på den hemska smärtan jag hade i baken sist jag gjorde det. Men men det blir morgondagens beslut. Ska man bränna valborgsmaten behöver man nog cykla bra mycket längre än så.

Jag berättade att min telefon var lite knas här om dagen, kan säga att den inte är bättre nu, råkade hälla ut en halviter vatten i min handväska straxt efter jag skrev det. Handväskan är en skinväska, dvs tät, vilket resulterade i att när jag kikade ner låg telefonen och skvimpa runt med allt annat jag hade där i...surt. Allt fungerar ok men inte bra, den går att använda i alla dall. Mp3 spelaren var lite knäpp igår men verkar ha nyktrat till. Dock gick inte busstidtabellen och mitt A5 block att rädda. Ingen fara på taken med andra ord, kände mig riktigt tursam.

Nehe dax att leta fram de gammla träningskläderna, var ett tag sen nu =)

Ha en underbar solig onsdagskväll allesammans!!

Herr W!



Prins K



Fröken T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0