Blääää

Tessan har gått och blivit ett litet dampbarn, bristen på arbete den sista veckan börjar sätta sina spår, känner mig lite deppig men är väl antagligen lite understimulerad.

En annan sak som för er inte är intressant så hoppa över dessa rader om ni vill. Har haft en sån jävla m**svärk den senaste veckan, i en hel jävla vecka, har aldrig hänt förut, äggtockarna är väl typ inflamerade eller irreterade så jag har ont i hela jävla svanken och magen, känns som jag behöver en blodtransfusion, kan inte ha en gnutta järn kvar i kroppen, trött som ett as och blek som ett lakan..måtte detta ta slut snart så jag får lite krafter..

I övrigt så har veckan varit lugn och trevlig. Söndagen spenderades hos syster i Linköping, jag som ett lik och de andra tre som hurtiga hemmasnickare. Mat och trevligt sällskap, riktigt nice. Måndagen sov jag ut och åkte sen till prinsen där jag bara tog det lungt, fanns inte kraft till mer, åkte hem på kvällen. Vaknade på tisdagen av att mamma och pappa kom hem, "Tessan kan du komma ut och hjälpa till lite??" Jo hej, tervligt att se er också ; ) hihi.

Tisdagskvällen var dock bäst! Sara, sanna, sofie och jag träffades och gick ut och käkade på greken, prata och myste, vidare hem till sofi där snacket fortsatte, tog sen 22 bussen hem.

Idag har jag bara glott i väggen till Helene dök upp och vi tog en promenad i det gröna. Kärleken är svår när man är ung, stackarn, men hon är stark och tar det bra. Hon vet att det var rätt att göra.

Nu sitter jag hemma hos prinsen och väntar på att han ska ha snickrat klart sen ska jag krypa ner i hans famn och bara mysa och tycka lite synd om mig själv. Inget synd om mig egentligen, men ibland måste man få deppa lite.

Therese, therese, therese vad ska det bli av dig när du bli stor?! Så mycket att fundera över. Plugga, till vad? Vänta lite till med att plugga och ge sig fan på att skaffa ett heltidsjobb man trivs med..Lägenhet, E & N hur går det för er i sökandet??  Nu har jag ju lite på G i alla fall, på fredag ska jag provjobba på ett ställe så alla ni får hålla era tummar att det går bra!! Är lite nervös, men det ska nog gå bra. Hoppas det kan leda till en fasttjänst.

Tänk om man var 6 år igen, vad enkelt allt var. De ända måstena man hade i skolan var jul och påskpynt, alla kompisar var lediga eller hos samma dagmamma som jag, man hade alltid saker att göra, roliga saker. Mitt största bekymmer när jag var sex år var min pojkvän Oscar Bladin som visade sig ha 4 andra tjejer också, men det var bara att dumpa skithögen och leta upp en ny ; )

Just nu känns det som allt bara är blä, jag vill ha ett jobb, ett bra jobb, en lägenhet/hus. Pallar inte deltid längre, men vill inte byta jobb, men nu är det väl bara att inse att det inte går, snart får det kanske lov att bli ett avsked..


Nu ska jag platta Daisys hår, kolla på Greys och bara vara.


Jag vill bara göra något galet!!!!


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Marro

Hello neighbour! Vad sägs om en prompis imorrn vid lunch? Jag hör av mig imorgon om du inte hunnit svara :) Kram!

2009-04-15 @ 22:51:41
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Marro

Hello neighbour! Vad sägs om en prompis imorrn vid lunch? Jag hör av mig imorgon om du inte hunnit svara :) Kram!

2009-04-15 @ 22:52:08
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, har hört om alla hans tjejer, så du var en av dom ?;)

2009-04-18 @ 22:12:04
URL: http://trasselmaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0