Tatueringar

Har fördrivit lite tid på sidan www.gaddad.se, tervlig sida om man tycker om tatueringar. Vilket jag gör, till en viss gräns. Jag har ju pojkvän som den dagen han är klar med sina kroppsmålningar lär vara ganska täckt på armar, rygg och mage. Han har i alla fall bra smak angående motiv så med honom är jag nöjd=)
Men vad återstår det då till mig? Jag har ju en liten plan om vad jag önskar, det är inte stort eller blaffigt på något vis och jag tror knappt någon skulle märka den trotts att den inte sitter på något intimt ställer.
Det jag är mest rädd för i hela världen dock är min syster som hatar tatueringar mer än...ja du mycket i alla fall..

Det jag vill ha ska inte bli offentligt för än den sitter på sin plats vilket kan ta allt mellan ett och hundra år, den som lever får se som man brukar säga. Så länge jag är ogift så blir det inget större än en femkrona i alla fall.
Man vill ju inte se ut som värsta prinsessan och så sticker det upp en brinnandedöskalle från klänningen. Not my style direkt.

På tal om giftermål så åker Cicci på bröllopsresa idag, så mysigt! 

Egentligen kallar sängen men är inte sugen på att krypa ner själv. Tillsammans är vi mindre ensamma.


2 veckor 3 dagar 15 timmar 22 minuter -- > Take Off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0