Sista helgen

Sitter nu den sista söndagskvällen i stigtomta på mycket länge. Bror, syster och peter har varit här och ätit och snackat skit,  känns helt sjukt att säga hej då för en sådan lång tid. fattar det inte. Kenny har åkt in till Nypan med Robin,Robin och Pontus, de skulle tydligen supatill en sista gång, undrar hur mycket folk som är ute en söndagkväll?! Hoppas bara han inte blir lika vild som jag var igår, blir inte kul ikväll i sådant fall:D Men kan tänka mig att han kommer vara rätt så fin...det ända positiva är väl att han blir så där larvigt gosig.

Imorgon blir det packapackpacka städa städa städa och plockaplockaplocka, ladda kamerabetterier och allt annat sådant där man aldrig tänker på.

Prinsen åkte till en konservator idag med sin hjort..han ska göra ett sådant där hemskt bogmontage, det vill säga man sparar allt från halsen och uppåt...så det kommer se ut som om att det springer in en hjorth genom väggen typ när det är klart..skitfint...tycker han..billigt är det också 8000:- Som hittat. Men men det är hans intresse och jag har sagt att han ska få hänga upp alla sina fula trofér i hans fula kontor i vårat övriga undebara hem. Vi har totalt olika smak i vissa frågor och andra matchar det...men tunga mörka möbler och döda djur på väggarna är inte min kopp te direkt.

Nehe umgås med mamma, vi ska väl se nån film nu snart!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0