Nervsammanbrott...

Sitter här och är allt annat än pigg, men kan inte sova. Hjärtat har fått fnatt och kör i hundra tjugo, känns som om jag har ett tryck över bröstet och det är något som konstant värker under vänster bröst..GE MIG RÖDVIN I MÄNGDER SÅ JAG KAN DECKA OCH SLAPPNA AV!!! Att min kära pojkvän är lugn som en filbunke gör inte saken bättre. Han har varit ledig nu i två veckor och just nu undrar jag vad han har gjort...förutom att jaga då. Tusen saker har behöffts fixas och jag har gjort varenda grej, självklart med glädje för jag älskar att fixa och dona. Men nu säger fan kroppen ifrån. Ska inte lyfta ett finger fram tills vi åker. Kenny ska fixa bilen, ägarbyte och massa annat innan vi åker, han beställde en lapp från vägverket idag..lär inte komma innan måndag el tisdag..han ska ladda sin mp3, plocka fram kläder som jag tidigare sagt...allt hans jävla ko-lugn gör mig till ett nervrak med fett hår och finnar känns det som...Jag blir uppriktigt sagt galen på honom!

Nu när jag ville ha honom här lade han in en vägran, Robin var roligare än jag, förståeligt, men just nu skulle det kännas fint om någon kom hem och gav än lite beröm och en klapp på kinden.

Försöket även fördriva tiden med att framkalla lite bilder, de jag fick tag på som jag ville skriva ut, finns på vår dator..I bettna. Jag hatar att våra "bra" saker ligger i bettna, för saker har en tendens att gå sönder där, försökte därför att printa ut ett par skabbiga kopior som jag hämtade hem från bilddagboken..de låg typ på 45 kb bilden..ingen kvalite dvs..och jag var för ivrig så färgen hade inte hunnit torka innan jag satte in dem i albumet, vilket betyder, 10 bilder åt hellvette..och kanske är även en hel del fickor i vårat annars perfekta album förstörda..Yipee...

Nehe om man ska göra ett tappert försök till att fälla ner axlarna i normalläge och lugna ned hjärtat på något vis...

Bit ihop eller bryt ihop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0