Märks det att jag har tråkigt?

Har inte bloggat på ett par månader men har fastnat här vid datorn fast än att det är så fint väder idag...ska ut och plocka en höstbukett sen i alla fall så lite friskluft får jag allt.

Kommer bara på mer och mer saker som ska göras innan vi åker.. men ingeting man direkt kan förbereda..jag kan ju inte packa alla kläder vi ska ha med då kommer vi gå nakna i tre veckor..har även svårt att hålla mig från böckerna jag har köpt tillr resan, Jenna Jameson " Att älska som en porrstjärna" & TheDirt om Mötley Crue båda skrivna av Neil Strauss. Tror jag både komma igenom dem på vägen ner, det är en hel del bilder.

Vårat handbagage är problem nr 1 för mig just nu. Vi har köpt sånna där 60 liters Everest väskor på Stadium, kanonväskor helt klart, på den där stora "backpackerväskan" sitter det en lite ryggsäck som man kan koppla bort och ha som handbagage, den liknar i storlek sånna där "hippa" miniryggsäckar som alla coola kvinliga 12-50 åringar hade 1996-1997 och som äldre damer fortfarande har kvar för att de är så "behändiga". Hur i all sin dar ska jag få plats med allt jag behöver måste och vill ha i den lille? Saker som ska ner: Kameror, pass, biljetter, snus, ett paket cigg, pocketbäcker, tidningar, godis, mp3spelare, kortlek, mobil, plånbok, tandborstar, tandkräm ett par nya underkläder, strumpor...ja hör vart det barkar...Mission impossible.
Massa skit med på bilden för att visa hur liten den e!NoneNone

Att konstatera är att jag har den hetaste hunken på våran gata i stan!


En annan jobbig grej som måste hinnas med är ju att plocka ihop alla grejjor vi har spridit ut i Stigtomta hos mina Föräldrar samt det min kära andre-hälft har hemma hos sina föräldrar. Min mamma vill ha ordning och reda därför måte vi plocka undan här...Kennys mor och far ska flytta undertiden vi är borta så där måste verkligen allt bort.
Det är tur att han är ledig så mycket innan vi åker.

Nej nu ska jag plocka blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0