Jag Älskar

Livet på landet. Att vakna upp i tystnad, tassaner och sedan gå ut på verandan. det är helt tyst, suga i sig den friska luften och bara njuta...Helt underbart, så vill jag också bo när jag blir stor:)
Självklart finns det en hel del minus också..bland annat när ens prins skickar ett sms och ber än gräva en grop...i den gammla gödselstacken. Så iklädd leggings och klänning och höga gumistövlar står man där och skyfflar det som en gång för länge sedan varit b*js, trevligt? Nej men a girl got to do what a girl got to do. Efter som jag varit så duktig och grävt gropen tyckte även prinsen att jag kunde fylla den med härliga gammla benen från något stackars djur han skjutit...så snäll som man är hämtar man skottkärran, kirurghandskar och en massa kraft...efter en stund var allt äckel på plats och gropen igenfylld. Nu kan man säga att prinsen har en hel del att kompensera..

Har lånat filmen "Livet är en schlager" av Kennys grannar, I LOVE. "nästan tusen kronor"...´Hahaha och slutsången som får mina kinder att tåras till tusen. Jag och en ganska  så nygravid Natta satt och kolla på den, känslomässigt värre blev det då, satt som små töntar och snyfta ikapp.

Imorgon blir det jobbet och efter det fika med Filip. Trevligt! Länge sedan man träffade den filuren.

Mina höga ambitoner om att gå till gymmet regelbundet går som vanligt åt skogen men, snart ska jag väl ha all tid i världen till promenader och joggingturer, jag hoppas att denna blir en riktigt hälsoresa ; ) haha

Allt leker, dagarna är proppade till max, ska träffa sandra någon dag och kolla in deras hus, vi har väl inte träffats på ett par år i alla fall : ) Elin skulle jag kanske fika med också, och på måndag ska jag hem till Ulla och bli bjuden på mat och prata=) Måste träffa Ponta så jag kan återlämna filmen Madagaskar.

Funderar på om jag ska försöka dra ihop ett gäng på jobbet och köra lite lasergame närsta vecka, vore inte helt fel.


Nej nu kallar livet är en schalger.

God nattt kära vänner, dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0