Ihh en vecka kvar!!

Japp på dagen, fixade visum och frös gymkortet i dag i alla fall. Desvärr ehar min mor och far döpt mig till ett alldeles för långt och krångligt namn, så det där med visumet för mig är det lite krångel med, får hålla alla tummar att det ordnar sig, annars får jag väl sitta på gränsen i en båt och glo på¨australien på håll, men det ordnar sig nog, det brukar göra det när det gäller mig.

Dagen på jobbet har varit helt okey, eller rättare sagt bra, Började med lite avdelningstid och jag fick stå och bygga lite, alltid kul, tyvär gör mitt aktuella tillstånd det jobbigt då jag får svettningar så fort jag lyfter något över ett kilo och får ont i ryggen, låter som om jag är med barn med så är det inte. Har också funderat en hel del över varför man ska utsättas för denna hemska mensvärk, borde det inte vara en vecka i månaden då man mår så där extra bra istället, man får lite cred för att man inte slarvar med sina piller och annat...varför ska man straffas när man gör något för den goda sakens skull. Kanske någon högre kraft som är en aning konservativ och tycker att vi trampar över på det biologiska arvet. Tacka fan för trionovum 28 i alla fall som jag återigen börjar med när denna hellvettes vecka är över, cilset 28, aldrig mer!

Ikväll blir det bio, patrik 1.5, tror den är riktigt bra faktiskt. Ville ha med mamma men hon tyckte att det blev för sent.
Så nu sitter jag här och väntar på prinsen som jag kallat vid andra namn idag och varit  väldigt otrevlig mot, men jag skyller allt på värken.

Får man i sig lite mat innan man åker eller kommer jag börja må illa?! värt ett försök.

Hörs imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0