Herregud.

Har tagit ut mig själv totalt idag. Träning på morgon och kvällen, jag som aldrig tränar. Men det ska det bli ändring på.
Jobbet idag var helt ok idag, fick lite tid till min avdelning och det är ju alltid roligt.

Märkligaste grejjen men måste barra berätta det..En av mina favoritlåtar är "I samma bil" med Bo Kaspers orkester, Nu är det så att jag tycker att Kennys chef påminner en aning om sångaren i just Bo Kaspers så numera varje gång jag lyssnar på min favvolåt...så ser jag, Bengt 43 år i ett par gammla rayban brillor vit t-shirt och ljusblå jeans i hans skåpbilsmonsterstora citroeng sjungandes just denna låt och när texten "vi sitter i samma bil" kommer tittar han sådär nyfälskar på Kenny, sjukt?! Ne inte alls, det som är som mest jobbigt är att jag börjar garva varje gång jag hör den låten numera så folk som möter mig på gatan kan nog tro att det är dax för mig att knata till hispan.

Har även gått bort mig idag, i lillskogen, den är precis så liten som den låter. När det är ljust ute ser man rakt igenom den vart man än står, men när det är mörkt så är saken ej densamme. Virrade och fick till slut stryka tomtgränserna för att hitta hem till rätt hus utan att rammla snubbla eller allmänt slå mig. Jag har alltid en liten lampa med mig i vanliga fall men idag var den borta, såklart.

Prinsen skulle sova i Bettna inatt, imorgon har jag tvingat hem honom. Funderar på att ta ett varmt bad med massa badolja skum och grejjer...myspys.

Nu är det mindre än tre veckor kvar till take off, lite extra saker som ska göras innan är nu en träff me Fofilolipop, Filip på ren svenska, Ska även träffa Pontus och höras om hans äventyr och se hans nya fina lägenhet, Ska dra ut ett varv med brudarna och göra staden osäker, utöver detta ska jag även baka två tårtor till min sista dag på jobbet, det är i jo för sig det roligaste jag vet men saker och ting tar ju sin tid.  Imorgon ska vi söka visum och betala boendet i Thailand.

På fredag ska jag till alla affärer jag ivanliga fall undviker Ö&B, Jysk, Copp Forums specialvaruavdelning, måste hitta sovsäckar, någon som har något tips? De behöver inte vara varma, snygga eller sköna. Enbart små och tokbilliga, enda kriterierna vi har.

Nehe dax för lite badvatten!

Puss & Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0