Hemma igen.

En heldag med lilla familjen N & R. Tok söt unge med de största kinder jag någonsin sett, ibland var det svårt att avgöra om hon var sur eller glad, haha. Hade svårt att slita mig från lillan, som jag alltid har när det är en bebis i närheten, hoppas N inte misstyckte...Vidare till Kennys mormor och morfar där det blev förrätt, varmrätt och efterrätt, packade senare in oss i bilen och rullade hem. 

En jätte mysig dag som mot slutet kändes helt märklig när man skulle tacka för sig och säga hej då för ett halvår frammåt, det är inte varje dag man gör det. Lill tjejen kommer vara stor när vi kommer hem och undra vad vi är för några och varför passar det först att komma nu?! Haha.

Imorgon blir det jobb 9.45-18.15 hela veckan lång förutom fredag då jag kör 9.45-14.00, sista dagen.

Imorgon blir det middag hos Ulla, ska bli spännande att se hur hon har det och hur hon trivs i sitt nya hem.

Ne nu ska jag spendera lite tid med min far, vi har inte många timmar tillsammans kvar innan jag åker nu, han jobbar ju borta i veckorna så det blir nästa fredagkväll, lördagmorgon och söndag förmiddag/eftermiddag, på kvällen ska han bort. Helskumt. Stackars mamma blir ensam sen igen. Det skär i mitt hjärta, men hon säger att det går bra. Jag skulle dö om Kenny jobbade borta måndag-torsdag varje vecka alla år vi var tillsammans. Mamma har fan lyft ett tungt lass genom åren med tre aktiva barn som skulle skjutsas, matas och sammtidigt jobba heltid själv. Hennes svar är alltid " Ja man hade ju inget val", jag säger bara shit pommes frittes, jag hade dött.

Nej nu tackar jag för mig.

God natt kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0