Härliga hemska dag,

Dagen började med ett gigantiskt hugg i magen och ett par ögon som bara ville slå igen varje gång de öppnats, fröken lingon tittade förbi, med besked. Bussturen in till jobbet kändes som en halv evighet, dagen på jobbet var inte alls så kul. Har ingen motivaton alls att jobba vill bara åka iväg nu. Slutade med att jag under en timme fick gå in på lagret och lägga mig på en pall med kataloger för att det krampa så mycket. Fick sluta en timme tidigare i alla fall och det var trevligt. Efter jobbet var det middag hos Ulla. Hon har fått världens mysigaste lägenhet och lagade världens godaste kiwi och köttfärspaj, helt sjuk mix men även helt sjukt god. Trollungen var där, lillgrabben, så himmla söt och så himmla hyper, roligt för oss som träffar honom någon gång då och då men kan tänka mig att Mamma börjar bli lite sliten av ett barn som måste stimuleras 24-7 och inte vill sova. Lille Janni var också där, lite sjuker. Blev inte så mycket kvalitetstid för oss, det ska vi ha på fredag, ska bli roligt!

Imorogn blir det en sväng in till resebyrån och fixa visum, ringa forex om pengar vidare till gymmet för att frysa våra konton. På kvällen ska jag bara vara hemma och mysa med mamma, hade tänkt att vi skulle gå på bio, men det får nog bli en myspyshemmakväll med tv och te.

Inte långt kvar nu, en vecka, sen så blir det take off. Jag undrar hur det känns att sitta på planet och veta att nu är det dax, det vi väntat på sen i Maj månad. Sade "hej då"  till Ulla idag, ska jag inte träffa henne på 5-6 månader? Helt sjukt. Hon skulle i alla fall lära sig det här med bloggen så hon kunde läsa om oss under vår resa. Lill-killen blir nästan året när vi kommer hem, helt sjukt.

Nu ska jag gå och sova...utan prins, han är i bettna hos robin och kollar på film, och där blir han väl kvar.

Det måste jag också ta upp...24-7, 5 månader...med varanda..känslan börjar kännas helt knäpp, på gränsen till absurb. De senaste två veckorna har nog varit under vår tid tillsammans den tid vi varit mestadels isär, förutom den där tiden då prinsen jagade hela tiden, men då  var jag bara sur, nu känns allt okey, ibland skönt, vi har så mycket annat vi vill hinna med och vi hinner börja sakna varandra på ett så där romtansitkst sätt som kanske inte alltid funnits när man bott med varandra, det är härligt att sakna någon sammtidigt som det skär i hjärtat..


God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0