Freitag

Fredag...?! Dagen före lördag, denna lördag som är arbetsdag. Vi har i alla fall slutat fått varor på morgonen på helger så det blir sov morgon till 9,45 slutar 16,15 en helt perfekt dag om inte annat.

En lite sten av den samling som finns i mitt bröst har i alla fall fallit. Pratat med Janni idag, vi som setat ihop som en klase bananer sen vi har tre har haft ett jävligt turbulent år, nu kanske det kan ordna upp sig. Håller alla tummar och tår.
En liten visit hemma hos Janni med tillhörande familj blev det nu ikväll, fick leka med Kevin 5 månader, hur kul som helst, jag sade till hans mor "galet barn", hon kontra med  - "Galen Barnvakt". Det mest roliga tyckte han ikväll var när vi kastade BarbaFlink i huvudet på han så det gjorde vi nog i en kvart i alla fall. Herr Flink vägde ingeting så ni behöver ej oroa er om misshandel. Sen så blev det lite Idol så klart, inte så mycket som väntat med en del..Tycker det inte är asbra i år direkt.

Nu sitter jag och mor och kollar på FredagHelaVeckan ska nog sova efter det, blev sent inatt..03,00, inte min melodi direkt, inte om det inte har med något roligt att göra i alla fall. Har haft ett sådant där Deeptalk me mammsen idag, helt sjukt, det har nog aldrig hänt.
I min familj är vi inte så känslosamma direkt och öppna, men idag så krossa vi även den barriären!

Kenny var och shoppade resekuddar och sovpåsar, inte säckar utan påsar till oss idag, sovpåsarna och kuddarna är ungefär lika stora som Whiskaskattmatsburkar, assmå! Kanon!

Nehe...
 
Dröm Sött kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0