dagen mot sitt slut.

Jobbat hela långa dagen, har inte sug efterjobbet...idag verkade det inte som om någon annan där hade det heller, trist med sånna dagar. Vi Tog i alla fall en snattare idag,  dagens stora happening, gårdagens var ju lamp-mannen, nämnde jag det igår? I alla fall är det en man som konstant kommer och reklamerar lampor han köpt hos oss, vi fick se vid ett tillfälle att han skrev datum på sina lampor...och ändrade datumen när de var trasiga och reklamera dem. Då fick terorese ta tag i saken och han hade inte mycket att säga emot!!Mohaha, urkundförfalskning din jäkel!

Efter jobbet blev det en tur till bettna med en hel påse från Clas Ohlson. Uppskattades mycket. Bonde söker fru och oskylidigt dömd efter det. Vidare till Katrineholm för att hämta upp Robin, via Äckelpäckel vider Flen och sen hem till tomta.

Löndespecen hade kommit idag, 18915:-, duger! Men hade där emot önskat en till lön som den förra 23500 känns saftigt och bra!

Prinsen åkte precis hem, pussade mig god natt och lovade att han skulle skicka ett sms när han var hemma, mycket äckliga djur på vägen nu, lille jag är orolig så fort han är ute och åker när det är mörkt.

För övrigt rekomenderar jag patrik 1.5 till alla öppensinnade mäniskor i detta långa land, homofober bespara er detta ni kommer bara att förstöra en kväll i ert liv. Men för er andra, I hardley recomend!


Nu ska jag sova...undrar om syrran kommit hem från New York förresten...för sen t att ringa i alla fall...hm..
Pussisar och kramisar!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nämen, vad roligt att du har en blogg! :D

2008-10-23 @ 18:18:29
URL: http://tusse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0