Queenstown.

Sitter nu pa ett internetcafe i Queenstown, klockan ar 21.40. vaknade upp pa en camping i cromwell tog campervanen in till *city* och kollade pa lite dagsturer, efter mycket om och men bestammde vi oss for att prova pa forsranning, sa det blir det imorgon, hoppas det blir galet!! Queenstown ar en helt fantastisk liten stad hur mysig som helst. Nar vi kom hit lagade vi i vanlig ordning lite soppa och begav oss senare ner pa stan en svang, Hittade antligen en keps som bade var snygg och passade Kennys markliga huvud. Vidare till StabucksCoffe och tog en Latte och delade pa en bit tripple chokolad cake, fy fan va gott det var! Bor pa en camping som ar jatte mysig, ska sova har 2 natter, forsta gangen vi ar pa samma camping tva natter i rad, ska bli skont med riktig sovmorgon och inga mil i bilen imorgon. Vid campingen finns en liten liten beck, i becken finns ander med andbebisar, ass sota och det som ar annu lite roligare ar att det finns oring, fisken alltsa. Ska forsoka fanga en imorgon tankte jag=) hihi. 

Efter turen pa stan gick vi upp till campingen och satte oss vid ett litet campingbord och kenny drack lite efterlangtad ol, vi skulle ju vara lite nyttiga men vissa sker far man bara inte ta bort, som jag sa, *vi ar ju faktiskt pa semester da behover man val inte vara nagra torrisar*, Precis sa Kenny och kolla pa mig, Jag har druckit en halv ol och ett glas vin sen vi akte, men jag haller mig till mina cokacola Zero, da ar jag nojd!

Igar akte vi langst en vag som var helt sjukt vacker, floder, backar, vattenfall, berg och djupa dalar, det ar helt obeskrivligt hur vackert det ar har. Ar lite sugen pa att bada men an ar itne vattnet sa varmt, inte dar vi ar i alla fall. Har i alla fall haft omslag i vadret sa vi har haft 2 kanon fina dagar, och imorgon ska det bli typ 25-26 graders, riktigt nice!

Till bungyjumpen som jag dromt om, blir det inget av med, javligt dyrt, och Kenny ar inte sa sugen, inget kul att hoppa sjalv, vad ar det for en upplevelse om man inte far dela den med nagon, vi har hoppat forut i Thailand och aven om det inte var en brakdel sa hogt ar det ju kicken att kasta sig ut som man ar ute after. Sa det far antingen inte bli nagon bungy alls eller lite bungy i thailand senare, eller sa blir det i sommar i sverige over asfalt, det vore en grym kick. Vi far hitta pa nagot annat adrenalinretande istallet, eller vad sager ni mammor=)??? Hihi, lite fallskarm kanske!!

Dagarna flyter pa och vi har det underbart, aker dit nasan pekar och stannar nar magen kurrar, sover nar vi ar trotta och vaknar nar vi kanner for det. Det kan inte bli battre. nu har vi lite mindre an 2 veckor kvar har i Nya Zeeland, hoppas vadret haller i sig sa kommer det bli 2 helt underbara veckor!!

Mamma berattade nagot helt sjukt i gar via sms, var granne hade haft en varg i tradgarden, under utebelysningen typ vid alttanen, en varg pa svarvarvagen, mamma och pappa sag den for typ en och en halv manad sedan utanfor stigtomta fran bilen pa en aker, och den rackaren ar kvar, sa mamma far halla vara sma kissar inne sa mycket som mojligt nu. Jag kan inte smalta det, en varg...helt sjukt!

Skickar en lite halsning till vara kara familjer!! Vi saknar er ocksa! Men kommer tyvar inte hem an pa ett tag=)

Ha det gott allesammans, det ska vi ha!!


Kramkramskumbanan!

Kommentarer
Postat av: fia stengel

Hej på er!!! åå va underbart ni verkar ha,,,, jag vill med göra en sån resa säger daniel... men vi har ju gjort våran... 2 gånger på förlossningen,, hahah eller,,,, sköt om er!!!! kram

2008-11-13 @ 21:52:55
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: fia stengel

Hej på er!!! åå va underbart ni verkar ha,,,, jag vill med göra en sån resa säger daniel... men vi har ju gjort våran... 2 gånger på förlossningen,, hahah eller,,,, sköt om er!!!! kram

2008-11-13 @ 21:53:23
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0