Annu en dag!

Gick upp alldeles for sent och gjorde omellette till lunch... det visar pa hur sent. Blev aven sent igar kvall, efter vi suttit har och skrivit gick vi till varan van, satte oss utanfor och prata om allt och ingeting valdigt lange. Att konstatera ar att Kenny vill mer an allt annat i hela varlden ha en motorcyckel, sa det kommer jag val fa hora andra tills vi kommer hem och han faktiskt koper en. Kenny har aven lart mig att luftrapa, vilket gor mig valdigt glad for jag har aldrig kunnat,  nar alla mina vanner gjorde det. Tyvar ar jag ju lite sen, ser val inte sa bra ut med en 21 aring som sitter och luftrapar vid bordet.. Sa jag far val spara min nya kunskap till ensamma trakiga stunder. Idag ar det sa fruktansvart varmt sa vi har fatt ga in och satta oss en stund, finns inte en skuggig plats utomhus pa campingen och ingen vatten att svalka sig i.

Ikvall blir det till att tvatta och borja packa, kanns riktigt trist, jag vet hur svart det var att packa ner allt hemma..pa golvet i ett stort rum..Nu ska allt sorteras och fixas och donas pa varldens minsta yta i vanen, det kommer sakert regna imorgon ocksa bara for att gora allt lite surare.

Ikvall blir det spaghetti och kottfarssas, my favourite=) Imorgon blir det ChilliCornCarne som mina kara pojkvan fatt nagon dilla pa, MINST en gang i veckan ska denna ratt superas. Det basta med dessa maltider ar att man inte kan misslyckas eller bli besviken, som pa gardagens kott och vin..trist..Haha..

Ne nu ska jag forsoka dra med mig Kenny tillbaka till det fina vadret, kanske en promenad och handla nagot?? Haha, finns alltid nagot man kan handla. Lite ol till exempel, nar vi var i Queenstown var Kenny osaker pa om vi skulle kopa sa manga ol som 12, visste inte om han skulle fa i sig det innan vi lamnade Nya Zeeland, vi har sen dess aven kopt ett 12 pack till, och det ar bara ett par stycken kvar, sa det kanske blir 12 flaskor till, han har ju trotts allt 2 dagar pa sig=p haha./ Kenny sitter har och ar radd att det framstar som om han super varje dag, sa ar inte fallet, han dricker bara ett par ol...Sa nu har han nojd! Hihi

Nehe ut i det fina vadret och lapa lite sol!!

Ta hand om er allesammans, nu kanske det inte blir nagot mer inlagg innan vi ar i Australien, eller sa kommer det ett till imorgon! Hihi!

Kramar pa er alla!

Kommentarer
Postat av: carina faster

Hej hoppas ni har det bra. Fick adressen av Robban

2008-11-23 @ 19:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0