4 dagar i Nya Zeeland

Och vad vi har sett mycket. Helt fantastiskt underbart vackert land, gar ej att beskriva med ord dess skonhet!

Vi har hyrt en liten campervan som vi skufar runt i, Ari Virtanen till hoger om mig kor sa det ryker och jag haller i mig i allt som jag kan =)  Kenny kor och jag ar kartlasare.  Vi har hittils betat av den nordliga delen av nordon, det ser ut som en saga. Var och kollade pa ett jatte stort trad, hur trakigt det an later sa var det ratt sa coolt.

Vi fotar massor men den sega uppkopplinegn satter stopp for uppladdning av bilder.

Inatt campar vi vid oere point nedanfor aukland, imorgon ska vi ta kustvagen nerat, far se vad den har att bjuda pa!

Har inte idag sa mycket mer att skriva, hores igen inom ett par dagar, skicka garna mail via hotmailen!!

Kram pa er alla!!



Kommentarer
Postat av: Kenny

Hej Hej har man då hittat hit. Ser att ni är ute och reser och hoppas ni har det bra, fått se och upplevt många fina ögonblick:D som det står i bloggen, verkar detta vara och förbli ett stort minne för livet. Ha det bäst och hoppas ni kommer hem igen välbehållna. Hälsa Kenny så gott från Kenny som bodde på Brunnsta:P

2008-11-06 @ 00:41:16
Postat av: Sofia

Synd att det går segt med uppladdningen, vore kul att se hur ni har det där nere! Just nu är jag bara lite avis här hemma i mörkret och kylan..

Ha det fint!

2008-11-07 @ 07:19:54
URL: http://tusse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0