Kvall igen.

Instalerade oss i varat rum som hade egen toalett och dusch, lyx! delar ocksa ett vardagsrum med tv och ett kok med bara ett annat par, helt sjukt lyxigt. Tyvar var koket sa javla ackligt och det som stog i skapen var inte diskat pa jag vet inte hur lange...tog dit stadpatrullen och de fixade till det lite grann, inte sa jalva noga men det dog!  Vi trampa ner pa stan och vidare ner till stranden och kollade pa alla som badade och surfade, jag var helt slut av nagon anledning, vet ej varfor sa vi sparar badandet till morgondagen. Trampade runt pa stan och hittade efter ha provat typ 10 bikinis en overdel som jag kopte, har rakat glomma min nagonstans sa det var val behovligt! En helsvart RipCurl fick det bli passar till mina roda trosor i alla fall. Lagade tacos till middag och det var gott, maste lyxa till det lite ibland=)Ikavll blir det lite ryggmassage for vi har kopt massageolja, kan behovas efter vi konkat runt pa vara vaskor.

Jaha nu oppnade sig himmlen, har varit uppehall hela dagen och solen kikde faktiskt fram en stund, det ar varmt i alla fall. Hoppas det blir uppehall med sol imorgon sa vi kan vara pa stranden, funderar pa att hyra en surfbrada..Kenny vill ha ett foto nar han glider fram pa vagorna, jag havdar att han bara kommer fa ett nar han ligger och plaskar bredvid bradan, vi far se vem som har ratt.

For ovrigt vaknade jag nog pa fel sida men det har for en gang skull inte Kenny gjort sa han var hyper pigg och studsa omkring, sjong larviga songer, nop och klamde pa mig och retade mig, skulle halla handen och andra larviga grejjer...jag pallade bara inte, i vanliga fall ar det jag som ar fjanten men imorse var det Kenny. Vi gick och handla lite, virra bort oss i ett villaomrade och hittade till slut hem. Jag lade mig och laste ut Liza Marklund boken, slutet gjorde mig forrvirrad men efter en liten betanketid gick det plotsligt upp ett ljus. Somnade en stund efter jag last och vaknade som en ny manniska, skont.

Far se om vi far tag pa Jennie imorogn, hon har inte hort av sig idag men hon kanske snarare vantar pa att vi ska ringa eftersom hon ar ensam, far sla en pling imorgon. Hon utalar sitt namn Djenny men kan inte saga Kenny, riktigt roligt hon kallar honom Kenno och jag heter Theresa, Sa det ar Djenni, Kenno och Theresa pa aventyr=) hon skulle forhoppningsvis vara i Carins over Nyar sa da kan vi fira tillsammans, vore kul! Vi ar ju inbokade pa att aka till cape tribulation 08.00 den 1/1 -09 tror dock vi flyttar fram den...tror ingen av oss ar sarskilt sugen pa att resa sig ur sangen fore lunch da=)

sa Magnetic Island over Jul och Carins over nyar, det later kanoners! Langtar redan efter allt vi ska gora, kanns nastan overkligt att vi fick ihop det sa bra och till det priset..Med allt vi ska gora, boenden och frukost och mat pa de flesta stallena slutar vi pa en summa pa 320 kronor per dag och person, inklusive dykarcertifikatet!!
Eftersom det blev billigare an vantat kanske aven Kennys onskemal om Ayers rock blir av. Ska leta upp en PeterPan travel och kolla upp vara mojligheter till det och Fiji. Forhoppningsvis far vi lite rabatt eftersom vi bokat sa mycket innan, hon i Byron gav oss 2000 bara sadar utan att vi fraga efter det, riktigt bra!

Nu oppnade sig himmlen igen....

Tyvar blir det inga bilder uppladdade sa lange vi ar har, smartjavlarna pa detta hostel har satt in minneskortlasare och usb- uttag men typ sparrat dem av sakerhetskal, ?!?!?! Smart

Mamma har varat minneskort kommit hem an??
Rosi & Robban gar det bra med datorn??
Robin ar du har eller?? Hor inget fran dig=P
Likasa dig Janni?? Har du lart Ulla det har an??
 
Kenny har pratat om jakt hela dagen sa jag tror det kliar i fingrarna, allt fran bossor, till att kopa egen mark, han kopte till och med en jakttidning. Nu sitter han och kollar pa timmerhus...Knappskallen.

Nehe nu ska jag in och lasa Fias och Richards bloggar och se om det blev nagra skandaler pa julgalan=)

Ta hand om er kara vanner!


Puss & Kram Skumbanan
!

Kommentarer
Postat av: Anita, Uffe.Mormor.Morfar

Har just läst era bravader idag låter trevligt.Var rädda om er kramar,Anita mormor,Uffe morfar.

2008-12-08 @ 16:10:46
Postat av: Nathalie

har nu äntligen fått Rikard att läsa lite! Men han ville mest titta på bilderna så mer sånt! ;-)

2008-12-08 @ 22:30:34
Postat av: Mamma morot

Jag förstår att piken var till mig.Nu blir det morötter tillsammans med julmaten som står o växer på sig i kylskåper till påsk.Ni verkar ha det toppen fortsätt med det,men inte för bra så ni inte vill komma hem.Inga husbyggen utomlands Kenny, ca 2 mil från tomta blir bra.Eller varför inte Vrena så har Rosi o jag lika lång väg. Kram,kram.

2008-12-08 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0