Framme i ByronBay

Sitter nu pa wicked travel i ?Byronbay och skiver lite. Bussen i natt var en pina for mig i all fall, kunde inte sova sa ar helt slut idag. Traffade tva svenska tjejer pa bussen och snacka lite skit, riktigt trevligt! Nu blir det inga langfardsbussar mer an pa ett tag. Kommit till ett hostel som ligger mitt i centrum, vid stranden, riktigt nice! Bor i ett delat rum med en israelit?! och 3 hollanadare, och kanske en svensk for det lag en Lisza Marklund bok vid sangen. Har inte traffat dem an men det har Kenny, brudarna han inte mer an komma in i rummet innan de fraga om han reste ensam, sa honom far man halla hart i=) Men det kanns skont att vi har eget rum fran och med imorgon, inte kul att dela alltsa, det ar inte heller direkt sa att backpackerfolket verkar halla sarskild ordning heller, saker overallt, det ar ok om det ar ens egna grejjer men nar det ligger blandat med alla andras ar det inte kul alltsa Sa det blir 5 natter totalt har, ska aven forsoka boka in lite utflykter, ska ta Johans tips och boka dem av "Peter Pan Travel", han sa att dem var bra! Har aven hunnit tvatta idag, val behovligt lange sedan nu! men nu luktar allt citron i stallet for svett igen sa det ar skont!

Tog en lite promenad for att hitta ett vitt linne at Kenny, hitta inget, sa det blev en beige t-shirt med gordon ramsey och hans recept pa omelette pa, den var lite festilg faktiskt. Satte oss nere vid stranden en stund och gick tillbaka till centrum, in till RipCurl affaren, hittade en handvaska som jag foll pladask for, svart liten enkel, 150 kronor! TAGET! Ska aven kopa mig en planbok for mitt myntfack ar trasigt sa det regnar mynt varje gang jag lagger den at fel hall, och sa kan man inte ha det har Kenny konstaterat! Det ska vara en sadan dar lang fin sak... Ska i alla fall fixa en bild pa vaskan!

Idag blir det nog mest att ta det lungt, jag kommer somna tidigt i alla fall det ar en sak som ar saker, ar lite sugen pa att ga ut och ata nagot riktigt gott idag, festa till det lite, fredag och allt som det ar!

Sa vill jag tillagna min kara pojkvan nagra rader, passa pa nu nar han inte sitter och laser over axeln vad jag skriver. Aven om han har sina stunder sa finns det ingen i hela varlden jag hellre skulle dela dena resa med. Han ar helt fantastisk och minst sagt underbar!! Tacka gud for att jag hittade dig=)

Kenny Ahlstrom min Prins=)



Puss & Kram Skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej på er! Tänkte medela att om Bilddagboken krånglar så har jag tagit upp bloggeriet igen, om det är enklare att gå in på?

www.natliiie.blogg.se



Ta hand om er!! Massa kramar från oss

2008-12-05 @ 15:49:47
URL: http://natliiie.blogg.se/
Postat av: fia

åå va mysigt ni har,,,,,, men du kom det en släng svartsjuka in i bilden,, hihi det är bra sånt behövs,,, håll i varann!!!! och stoor kram

2008-12-05 @ 17:41:27
Postat av: Mamma i Tomta.

Sov ut. Finns mycket att se i Byronbay varit ute och googlat. Här är allt bra önskar lite av er värme.Puss o kram var rädda om er. Mamma o svärmor eller var det sk-kärring.Vi hörs i helgen

2008-12-05 @ 21:19:01
Postat av: Pontus

Soluppgången ifrån fyren ska visst vara nåt speciellt. Vi orkade aldrig upp så tidigt, men de gör säkert du (:

2008-12-06 @ 15:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0