En dag pa Zoo.

Det ar inte utan att man blir berord nar man ar pa Stewe Irwin Zoo, vilken fantastisk manniska! dagen var varm och fuktig och bjod pa manga exotiska djur som sag ut att trivas utomordentligt bra! Riktigt trevligt! Ar det nagon kanal som gar varm hemma i stigtomta sa ar det just Animal Planet, hela familjen ar intresserad av djur, Just " The crocodile hunter" ar ett program som har visats en hel del pa denna kanal och att upleva vad han har byggt upp och lamnat efter sig var en valdigt stark kansla, offatbart.

Kom hem fran Zoo och jag slockna pa sangen, en liten tuppis senare sa var jag pa benen igen. Tvattat har vi gjort idag, valbehovligt, allt for lange mellan gangerna!

Nu sitter vi bada har lite pa pickalurven for att uttrycka det fint. Tog en dyr och ganska trakig middag pa hostlets restaurang, dock kostade en flaska vin till maten 100 kronor, inget skit vin heller sa det gjorde det hela ok=) delade sen pa en kanna ol...och jobbar nu pa den andra, gar tungt, men tror vi bada kommer sova gott i natt...kan behovas lite vatska dick da varat rum ar tokhett=)!!

Imorgon ska vi ga till Peterpan och boka Fiji, Wii Hii!!!! Det blir i januari nagon gang. Imorgon ar sista dagen har i noosa, tankte hyra en kanot och dra runt lite! Sen blir det att boka buss till Rainbowbeach och darifran drar vi vidare till Fraser Island!     



Jennie, jag & Kenny, "the balcony" ByronBay

JaG Jennie och Kenny pa

Min Heeting=)

kenny=)

Meee=)



Mycket Pasta!




Mycket ol!



Min Snygging i Surfers Paradise!



Annu Mera Ol!!



Min Snygging=)

Sa Snygg!

Det var nog allt for idag!!

Ha det gott allesammans, trevlig lucia!!

Puss & Kram Skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Anette

Låter som zoo var en upplevelse. Lika spännande som på TV.Här är allt som vanligt,men ett ruskväder regn o åter regn.Ha det gott men ta det lungt med kannorna. Kram från tomta

2008-12-12 @ 19:14:59
Postat av: zelle

Bra att ni lever goodlife! Själv har jag börjat komma ut och springa igen så man får hoppas att man kan hålla i... (hört att Thailand har dåligt med vass att bada i)... Ska kolla lite mer aktivt efter resa ned så får vi ha kul ett par veckor tilsammans. Ha det gott så hörs vi!! /zelle

2008-12-12 @ 23:02:21
Postat av: fia

Men ååå va underbart ni har det ,,, ÅÅÅÅ va SNYGGA & SEXIGA ni är,, :) sköt om er!!! stoor kram!!

2008-12-12 @ 23:12:10
Postat av: Nathalie

Låter som att ni har det bra och roligt! Vi tänker på er! Kram R, N & mini M

2008-12-17 @ 15:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0