Nästan klar

Men vilken jävla röra det är här. ett tag till ska jag kämpa på men sen får det vara bra för i kväll, det är "pyntet" och glasen kvar dvs saker som ska slås in och behandlas försiktigt=boooring.

Imorgon är sista dagen för denna veckan, ledig i helgen, lyx! Har stora förväntningar på morgondagen, har en känsla att det kommer vara en bra dag.

Har sån sjuk ****värk...lagom till flytten, men men det får gå...men fan vad jag hatar detta, inte nog med att man ska straffas varje månad med vad det innebär, det ska gärna göra ont också...Men vi kan nått som inte grabbsen kan..och det är att skapa och bära det vackraste en mäniska kan få...så det får väl vara värt det.

Nehe alvedon och sängen nu!!!


Kommentarer
Postat av: Marro

Perfekt shoppingbil du införskaffat dig :) Härligt att allt verka flyta på så bra nu! Tänkte att jag kanske kunde anmäla mig som frivillig städhjälp nästa vecka, lite beronde på Milo och så men vi kan ju höras om det. Kikar ju såklart förbi i huset på fredag ändå så :) Kram

2010-05-19 @ 23:49:38
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0