Hemma

Tack Svärfar Robban för att jag fick sno dig en stund och kolla på bilen. Vi har bestämmt oss och vi tar den!!

Haha vad var det jag sa, perfekt shoppingbil ; ) Hämtas på söndag så det blir perfa inför nästa vecka.

Det är Ingen skönhet, men det är vad det är, en bil som jag kan ta mig till och från stan, kan köra virke, skräp och helt enkelt ta mig dit jag vill när jag vill det. Perfekt!



Klicka för att se nästa bild


billig och hela motorn är servad så man kan ju hålla alla tummar att den rullar som den ska ett tag, men alla bilköp är bara mer eller mindre dåliga inköp, sålänge man inte köper en sproilansny =)

Nu ska jag packa i en timme, sen ska jag se Arga snickaren eftersom de sänder från tomta och ett hus som jag alltid gick förbi när jag gick till skolan när jag var liten.

Sen tänkte jag packa till midnatt, sen är det sovdags. Imorgon är sista natten vi bor här, för jag tror inte jag hinner packa allt så det får bli en natt till så vi blir klara innan vi börjar dra ivär flyttlasset

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Åhhh Grattis till nya bilen!:)

2010-05-19 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0