Haha

Nu kom jag på mig själv att bli sur och irreterad pga av det förra inlägget, att kalla mig arbetsskygg är nog bland det värsta man kan säga enligt mig...usch så irreterad jag blev, inte nog med att man antingen pluggar eller praktiserar 40 timmar i veckan, så jobbar man extra varje chans man får, sen så har man en sambo som är borta, så då gör jag faktiskt de flesta sysslor här hemma, utan att klaga, utan att min sambo vore borta skulle jag inte ha den standarden jag har idag, så jag är tacksam för att han gör det för oss.. så då kan jag tävtta, städa diska och laga mat till största del, men han hjälper också till, de ska jag inte säga att han inte gör. Jag söker jobb och har nu två extrajobb som tidigare skrivet, alla lediga dagar är uppbokade med att träffa vänner och familj. Nu har vi skaffat ett hus som ska renoveras i säkert 4 år frammåt för att få det som vi vill...Arbetsskygg...ja kanske det...deklarerade för en heltidstjänst (inom handel) förra året fast än att jag var tjänstledig i 4 månader....


Anledningen till att jag försöker spara tider nu är väl att jag snart tjänat de 55 000 kronorna jag får tjäna denna termin...

Nej gud..nu får jag nog sluta..Behöver absolut inte försvara mig inför någon som inte vet hur jag lever mitt liv eller hur mina dagar ser ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0