En dag i solen.

Har spenderat dagen i vagnhärad och observerat, Svevia håller ju på att bygga om resecentrumet där och det är mycket olika moment som ska göras, kul.

Helgen närmar sig med stormsteg, ledig tors och fre sen blir det jobb i helgen. Utöver detta så fyller två av Kennys alla systrar år, 16 och 20, lör och söndag. Torsdagen ska ägnas åt att packa ihop så mycket som möjligt av leggan. Fredagen ska vi följa med mina päron till Kumla där de ska hämta sin nya "motorcykel" haha eller bussen som pappa kallar den. Ska sjutsa dit mor och far så de kan åka hem på den.  Så det blir full rulle i vanlig ordning, kul, men det är mycket som ska hinnas med kommande vecka, ojoj blir stressigt att hinna packa ihop allt...Men men sopsäckar och flyttkartonger så ska det ordna sig!!

Att börja så här tidigt som jag gör tar knäcken på mig, är verkligen helt slut när jag kommer hem från praktiken, sen piggar man på sig när det är dax för att sova..Det borde vara en mänsklig rättighet att få sova till 06...eller 07 haha 05 är ingen tid en vanlig mäniska bör gå upp. Men men man vänjer sig!

Nehe nu ska jag göra lite fint här i alla fall, prinsen kommer bli tokig om det ffr ser ut som ett krig imorgon när han kommer hem haha ska rensa som galningar på torsdag!!! Slänga allt man vi inte tror vi kommern använda eller sakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0