att det är så svårt

Att flyttpacka. Alla småsaker man har, pennor, papper mm mm, vart ska man lägga det?? öser ner allt i kartonger så får man ta tag i det när man har lite mer lust och ork, det är roligare att plocka upp än ner!

Flytten går snart och jag är så lycklig. idag när jag kom hem skulle jag gå ut på balkongen, det var 50 grader varmt och luften stod still fast än att jag öppnade upp hela fönsterraden, inte avundsjuk på nästa hyresgäst som har en lite son, fruktansvärt varmt här. Och vi som hade som mål att i alla fall bo här över sommarne så vi kunde uttnyttja våran underbara balkong, shit pommesfrittes...fatta att knalla ut i tofflorna på altanen och bara mysa...läääääängtaaaaar!!!!!

Känns lite oroligt att vi flyttar innan den 25 då alla räkningar kommer dyka upp i denna röra, vill inte missa något, men desto fortare allt är nerpackar desto fortare kan man få lite ordning i det krig vi nu kallar hem.

Har försäkrat huset och motorcykeln idag, moderna försäkringar blev det, de är riktigt trevliga och bemötande och billiga. Kan rekomenderas!!

Nehe fortsätta i kaoset!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0