Anställd

Skrev idag på papper för anställning från och med 21 juni tom 31 december, deltid här på Svevia, känns bra, sommaren och hösten räddad. Så har jag kvar min Deltid på Classe, får se om jag eventuellt måste bara lite tjänst ledig beroende på hur mycket cash man drar in.

Dagens i-landsproblem är väl att jag snart tjänat för mycket pengar denna termin så måste hålla ett vakande öga på inkomsterna.

Nu har vi fått inflyttningsdatum!!!!!!

Eller för sakerna i alla fall, men vi kanske kör lite paralellt med nuvarande ägarna, men det är inte långt kvar nu!!

Helgen har ägnats åt firande av födelsedagar, Svärmor och Prinsens farmor. Utröver detta var det jobb lördagen och egentligen söndagen men jag gick hem efter en halvtimme och åkte på kalas i stället. Sen så var det allt annat man ska hinna med på helgerna.

Blivit bjudna på dop har vi också, mitt första riktiga dop!Oh så mysigt. Lille killen blir döpt i samma kyrka som jag, ska bli kul att se den, kommer inte ihåg så mycket från den dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0