Situation Sthlm

Vill rekomendera denna tidning, jag köper den varje månad, den är helt klart läsvärd, man lär sig att uppskatta det man har och får en inblick i hur andra har det, och vad man bör hålla sig borta från för att inte få det värre.

Jag försöker alltid köpa den av en kvinnlig säljare, och ge de slantar jag har löst. Ibland funderar man på om man ska köpa något istället eller typ ge en tjuga och en kopp varm choklad, jag vet ju själv vad jag väljer att köpa när jag har ont om pengar, hur mycket jag än fryser köper jag ju hellre en dosa snus än ett par vantar för 40 kronor... Men samtidigt känns det lite påhoppat som om "du kan ju inte gå och köpa något vettigt själv"

Sen läser jag tidningen på tåget, och sen lämnar jag den i hopp om att någon annan läser den och inser att man kanske skulle köpa sig ett ex nästa gång han/hon åker til storastaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0