på´t igen.

Veckan som varit har minst sagt varit, annourlunda, saker har ställts på sin spets och det har inte varit många tankelösa minuter, jag har även kännt att på något sätt var det bra, man har fått perspektiv och man vet nu ännu mer vad man vill med livet, man behöver lite cliffhangers, drama och oförutsägbara händelser i sitt liv.

Jag spontan bokade en resa till thailand här om dagen, vi har inte diskuterat det hela fullständigt än, men det ska nog bli av, hus har det dykt upp också, jag har bestämmt att vi ska på visning nästa helg, dock tror jag att huset är ute på lockpris, har ju ett par goda vänner som köpt ett likadant hus fast utan källare för samma peng, och det var samma renoveringsbehov, dock har de ju större trädgård och hörntomt, but still, jag tror det ska locka.

Igår var jag på Buddy Holly, Guuuuuuuuud så bra det var, och Brolle  var lika heeeet som vanligt, jag gillar han skarpt, snygg sexig sjunger som en guuuuuud.....synd på hans kladdiga sleeve bara, tänk om han hade valt ett litet hetare motiv på tauteringen. Men energi, bra musik och ögongodis kan man knyta ihop kvällen som.

Ikväll kommer Robin och hans nya flamma förbi på lite mat och melodifestival, funderar på att härma syster med fyllda portabello svampar till förrätt, tyckte det var riktigt gott, sen middag, så jävla trött på kött då det finns inte, prinsne gillar inte kyckling, kanske kyckling ändå, fyllda fileér..hmmmm

Missarna är överlyckliga nu, uterummet är som en helt ny värld, sprigna fritt, ligga och sola, bara mysa, de är där ute heeela dagarna=) Bortskämda är de också, kattmaten tog slut så ( de äter bara torrfoder) så då köpte jag friskis eftersom det tar ett par dagar att få det de äter i vanliga fall, men icke, de knappt tittade på det, fördelen var ju dock att de var helt energilösa, så det har varit lungt här hemma ett par dagar, men nu är Orien hemma igen, och då är det fart på dem.

Nehe fortsätta med städa, diska, tvätta =) Måste ju vara fint ikväll när gästerna kommer.

Kommentarer
Postat av: fia

Herreguud skiter ni pengar eller,,, ?? här kan man INTE tro att en av er pluggar

Hus & Thailand,,, jo vars vissa har det bra,, :P

(bara lite avis)på Tahiland huse har vi ju redan,,,

:P:P

Ha en fin fin HELG KRAM

2010-03-13 @ 14:45:37
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Marro

Hihi, jag vet vilket hus det är! ;) Kram

2010-03-13 @ 22:28:17
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Marro

Jag ska hålla tyst :) Men vet ett annat par som också ska titta.



Jo vi mår väl rätt så bra, eller iallafall jag och Tommy. Milo har mått lite sisådär idag, han verkar ha haft ont i magen och sen så har avföringen varit lite konstig också, slemmig och typ som diarre. Vi ringde till sjukvårdsrådgivningen nu ikväll, hon tyckte inte att det lät så bra men rådde oss att avvakta tills imorgon. Så vi får se. Lär nog inte kunna sova så mycket i natt, man är ju rätt så orolig.. Kram

2010-03-13 @ 23:48:36
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0