Kan livet vara mycket bättre?

Ja nu är det officielt, min prins och jag har köpt hus =)<3 besiktnningen är 6 april så innan dess ska man väl inte ropa hej, men det borde inte vara något problem, inflyttningen sker senast den 1 juni och jag längtar som en galen=)

Praktiken går bra, mycket nytt och inte lärt mig mycket än men det kommer=) sommarjobb lät lovande också, inte dumt!!
Dock har jag inte vant mig med dessa tidiga mornar än, 05.00 ringer klockan, men man vänjer väl sig snart=)

Lägenheten ser ut som ett krig, ska ut till tomta imorgon och bo där över påsken, så jag måste väl ta tag i det innan sängen kalllar. pust och stönn, måste göra mig en matlåda också...

Imorgn ska jag plocka marksten, vara med på byggmöte och vara med när min handledare håller på med utsättning=) tror dagen kommer gå fort. Sen blir det praktik onsdag, sen är det långledigt tors-tis! Marro, vi kommer vara i tomta i helgen så om ni vill hitta på något någon dag hör av er=) lite grillning eller så kanske=)???

ikväll blir det annars lungt, halv åtta hos mig och sen plock i leggan=)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Putte där och lite annat, inget jätteallvarligt men tufft när allt kommer på en gång..

En motgång i taget tack!



Får gratulera till huset, läste att besiktningen gick bra! :-)

2010-04-07 @ 14:09:04
URL: http://natliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0