Jag vill tacka högre makter!!

Gud det är så mycket på gång just nu, precis som jag vill ha det! Älskar fulla scheman, planer och drömmar=)

1. Jag har börjat min praktik på Svevia här i Nypan, 06.30-16 mån-tors och 06.30-13 fredagar. Detta betyder i stora drag att jag behöver gå upp 05.00 om jag ska gå och något senare om jag ska cykla. Praktikplatsen är underbar, trivs redan som fisken i vattnet, ska inte säga att jag har haft fullt upp, men jag har redan fått lära mig mycket och varit med på alla hörn. Har nu en underbar handledare vid namn Ann-Sofie, imorgon ska jag träffa min "riktiga" handeladre "Danne" i vagnhärad där jag ska vara ett bra tag framöver och gå som arbetsledarassistent.=)
Första dagen fick jag mest shoppa haha, skor stövlar handskar, sen ut i förrådet för varsel outfit=)har Sen ut och titta på olika projekt. Idag har jag sorterat fakturor, beställt kläder till "gubbarna" städat kontor, lunchrum och omklädningsrum med Ann-Sofie, sen blev det utbildning i fakturering á 5 timmar, attest för timmar och maskiner, och lite annat=) Bjudna på lunch blev vi också=)

Jag känner mig glad och energifylld igen, månaderna sen augusti har varit minst sagt tunga, tråkgit på väg till skolan, tråkigt i skolan (förutom när man hängt med Louise och Sofie så klart) tråkigt hem från skolan, tråkigt när man kommer hem från skolan... har haft 12 timmars dagar, varit  helt slut när man kommit hem, ingen förutom missarna att komma hem till. Nu har man 4-5 timmar kvar på dagen när man kommer hem, man kan hitta på saker, orkar och har lust, och det känns underbart!!!! Men nu är det praktik fram till midsommar, och jag ser fram mot varje dag!!!

Vi har även tittat på hus, man ska aldrig hoppas för mycket, men jag HOPPPPPPPAAAAAAS otroligt mycket på att det ska bli vårat, så snälla håll alla tummar och tår!!!!!!

På jakt efter ett hus, en resa till thailand och praktik, undebar familj, älskad och älskande pojkvän och underbara vänner, som livet ser ut nu skulle det inte kunna bli mycket bättre!!!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Det är bara bra med mig. Hur är det med dig då? Kram

2010-03-24 @ 23:01:22
URL: http://jandersson.blogg.se/
Postat av: helene

GRATTIS TILL HUUUUSET!!!! :D:D

2010-03-25 @ 19:19:42
URL: http://helenelingvall.blogg.se/
Postat av: Janni o Fredrik o Ulla

Ja, GRATTIS!!!! Kramar från oss!

2010-03-25 @ 20:25:38
Postat av: Jeanette

Åh vad roligt! Grattis till huset. Vart ligger det? Jag känner igen det där med att tiden inte räcker till, det finns så mycket man vill göra. Jag är färdig med pluggandet till sommaren så jag är på sluttampen nu. Vad är det du pluggar och hur länge har du kvar då?

Kram

2010-03-27 @ 13:18:04
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0