Imorgon

Fyller prinsen år och jag måste slå in och fixa med presenten, har tagit en jätte kartong på jobbet så det blir en liten skenmanöver, annars hajjar han nog direkt vad det är.

Presentinslagning, tårtihopläggning och fixa sittplatser inomhus då vädret valt att jobba mot oss. Däremot önskar jag detta väder (slå mig inte nu) på lördag kväll, för då vill jag höra regnet smattra, sitta i soffan med en filt och dricka en stooooor kopp te, släppa ner axlarna och bara ha det chill.


Nehe jobba vidare, målar små pinnar bruna, låter lika kul som det är!

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Ha en bra dag!

2010-07-29 @ 10:14:44
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Marro

Hörrudu, ta tillbaka det där om vädret genast! :P Måste träffas imorn så att du får duvetvad av oss, om vi nu inte har tid att komma ner till kalaset förståss för då kan du ju få det där :) Jag hör av mig imorgon. Kram!

2010-07-29 @ 23:34:57
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0