Idag är en annan dag



Gårdagen var sådär kan man säga, ett riktigt fall, men nu är en ny dag med andra prövningar och möjligheter.

Jag är nog trött, väldans trött, men det är bara att skjuta åt sidan, bit ihop och sen får vi se om man kanske bryter ihop lite också? En del ser saker på ett sätt jag på ett annat, att de sen väljer att gå till attack för att man inte gjort exakt som de tycker är rätt eller  faller dem i smaken är helt enkelt något man får skita i. Man gör så gott man kan för att vara alla till lags, men det verkar vara svårt att förstå.

Eller så är det kanske så att jag varje morgon vaknar och tänker,
" Hur fan ska jag se till att förstra just den eller den personens dag så mycket jag bara kan? "
Man vet ju aldrig

Imorgon blir det att gå på markstenen igen, Pontus skulle komma förbi på dagen och på kvällen Tommy om han hade tid, riktigt bra, kanske det är så gott som klart på fredag, hoppas!

Min kära bror bara målar och målar, helt galet att man kan lägga sin semester på att fixa hos oss, särskillt när han står där helt ensam hela dagarna. Tackar och bockar är väl det minsta man kan göra.

Annars då? Prinsen är i nynäshamn igen, och jag saknar honom, big time. Men det är så det är.

Längtar efter ledighet, har varit bristvara sen förra sommaren på det, skulle vara kul att kolla upp hur många dagar man faktiskt varit ledig på från skola/jobb senaste året.

Ledig helg i helgen i alla fall från jobb utanför hemmet, riktigt skönt, lägga all tid på hemmet, vänner och familj utan avbrott för att man behöver åka iväg ett par timmar.

Idag ska jag handla till tårtorna, tänkte mig en prins och en prinssess tråta=) Och så en vanlig "gräddtråta" med jordgubbar. Vart fan ska vi få plats med allt? 4 smörgåstårtor, 3 vanliga tårtor dryck och fikabröd till 25 pers.

Det får lösa sig.

Nehe jobba vidare...


Kommentarer
Postat av: sofi

AAAAAAAA har ni såna katter utan päls? haha! Jag är LIVRÄDD för dom, tror att dom ska hoppa på mig och äta upp mig.. allvarligt alltså dom skrämmer mig BIG time!! (Fast liiiite coola är dom ju) :)

2010-08-12 @ 20:55:19
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0