är det inte roligt

Hur ens statistik nästan skjuter i höjden när man inte uppdaterar?
Helt fantastiskt!

sitter på jobbet och har gjort det jag klarar av, ska åka och besigtiga en bil alldeles straxt, men måste kopla med mig telefonnen och har glömt hur man gör...får klura lite.

annars inget nytt, lever, bor, myser och jobbar som en galen, denna vecka 7 dagar nästa 5 så blir då så varannan vecka, fritiden spenderas i tillsammans med alla som har lust och tid. Känns som om man inte träffat en hel del people på vääääääälidgt länge.

Tråkigaste nyheten ever är att bästaste Louise har hoppat av skolan...det kommer bli ett långt tråkigt sista år utan henne...

Just i detta nu är det full rulle hemma, traktorer, minigrävare, minidumper paddor skyfflar killar you name it i got it. Dax för det första riktiga projektet, marksten, riktigt skoj och kommer bli grymt snyggt.

Semseter blir det på sin höjd en vecka för mig i sommar, och då hoppas jag att prinsen och jag enats om en husfärg så vi kan börja måååla=) jag vill röd han grå, både är envisa som 3 åringar så det får kanske bli en helt annan färg haha.

Offerter tas in från höger och vänster och jag tycker det är skit roligt, idag kommer de från åkerberg och son och ska lämna offert på luftvärmepumpar och lite element och annat.

Hittat tapeten jag önskar till vardagsrummet och en till köket, de är underbara, och tro det eller ej så föll de prinsen i smaken också !! Så det är så gott som bestämmt.

Igår var Janni och Fredrik och grilla och myste hos oss riktigt trevligt, hoppas på en inbjudan till sjötorpet framöver, så länge sedan man var där "påriktigt" har ju varit på kräftskiva 2 år i rad, men det är inte samma sak som heldagsmys, det är ett riktigt favvoställe.

katterna trivs i huset och röjjer 2000 hela tiden, Conrad har fått diller på att gå ut vilket inte passar sig alls, så igår fick jag fånga honom 3 ggr i carporten, de går ju inte så långt vad de verkar men dock, de har aldrig sett utsidan av en bil eller fåglar och liknanade så mitt mammahjärta blir oroligt när mina nakenfisar springer ut i stora världen, ska ta ut dem i selar någon dag när inte hela tomten är fyllt av grus och maskiner.

nathalie, är du där?=) Hur mår du/ni?? Är så nyfiken!!

Nehe jobba vidare!!

Ha en underbart solig helg!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0