Tack och God Natt!

en förjävlig dag i skolan, hem, lyckades få skjuts hem av världens bästaste bästa vän, tack kära du!!!
Väl hemma blev det matlagning till en person, så jävla tråkigt, men snart är prinsen hemma och då har vi hela helgen ledig tillsammans!!! Fick lönebeskedet idag också, tack så mycket säger jag bara!!

Har för första gången i mitt liv klickat hem grejjer från h&m, ska bli spännande och extremt roligt att gå prova alla kläder hemma och inte i något provrum där man ser blekare ut än ett spöke. Tyvär är det ju jävligt enkelt att klicka hem saker, så jag hoppas nästan hälften inte passar, annars blir jag fattig närstan direkt haha!

Nu ska jag nanna kudde, försöka få med mig två små missar men de racear i 200 så de lär väl hålla igång ett tag till!

upp till skolan och hellvettet imorgon igen, usch och fy och blä...men men vill man bli något får man bita ihop har jag hört...

På fredag ska jag och prinsen  på ett litet gemensamt ärene, spännande!!!!!

Hihihi

Ha det gott allesammans!!!! Pussisar och kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0