Snodde av Helene

Lovar du att vara ärlig? Juppido!

Du heter: Therese

Smeknamn: Tessan, Tea, terorese, tjorven (av kenny, bara för att vi har stora rumpor båda två haha)

Låt som när du är ledsen sörjer till: I don´t wanna lose a thing? aerosmith

Beroende av: snus, cola zero och en massa kärlek

Vad tror folk om dig: Folk som bara sett mig tror jag är rätt sträv, jag ser liksom dryg ut säger det, men så är ju självklart inte fallet ; )

Stämmer det: Nej

Vad får du oftast komplimanger för: Ögonen

Vad säger du för att imponera på någon: Jajjemen det var jag som la den rapen!

Hur imponerar man på dig:  Skrattar högt och är inte rädd för att göra bort sig.

Brukar du skratta för dig själv: jajjemen, och skrattar alltid högt åt mina skämt innan, under och efter jag berättat dem.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Låter bra det:) Ska bli gott! kram

Var bor du:
I en superfin legga på brandholmen.

Trivs du där: KOmmer aldrig trivas i en lägenhet, letar efter hus,

Äger du några converse: Nej, men surfade faktiskt in deras hemsida igår, vill ha ett par till sommaren!

Sprit, cider, vin eller öl: Ett glas rött, men som helene, drinkar är aldrig fel!

Bukar du bli för full: HAha det är lite min grej, men det är för att jag festar så sällan, men jag brukar vara igång igen in på småtimmarna.

Är du allergisk mot något:  ibland reagerar jag på räkor

Hur svarar du i mobilen: "therese" "Hellu" eller "ahhh"

Antal timmar sömn inatt: 7

Brukar du komma i tid: Sen jag träffade prinsen har jag blivit extremt dålig på att komma i tid.

När mår du bra: När jag är med mina och kära. Och reser!!

När blev du fotad senast: Nyår, fast det var katterna som var modellerna

Hur känner du dig nu:  Seg, lite märklig, huvudvärk men börjar se ljuset i tunneln.

Vanligaste färg på dina kläder: rosa, grå och svart

Vad tycker du om fötter: jag har sveriges äckligaste fötter, på riktigt. de kan användas som tortyrredskap!

Vad saknar du:
älsklingen, ett heltidsjobb, resor, pengar, ett hus, mer fritid att lägga på vännerna.

Hade du en bra kväll igår: nej, var trött och hängig och saknade min prins.

Favorit dryck på morgonen:
juice och mjölk.

Rakar du benen: jaap!

När brukar du oftast gå och lägga dig:
veckorna 22 på helgerna somnar jag i soffan..

Är du blyg: Tro det eller ej men i vissa sammanhang kan jag vara blyg, men det börjar nog bli bättre!

Sysslar du med någon idrott: haha o ja, sport skapade denna vackra kropp; )

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja men jag tror också kärleken kan göra en blind, har erfarat det tidigare.

Har du spytt offentligt: vem jag? haha japp

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: lägga in en lösprilla knäcka en 3,5´a till lunch ta några rediga klunkar rapa, skryta om matriella saker för grabbarna....hahaha

Vad gör du i morgon: Åker till skolan, sen ska prinsen och jag åka och handla och laga tacos.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: oj vet inte, vi pratade om det här om dagen, men jag gillar carolina gynning skarpt!

Vad längtar du till: Sommaren!

Har du bra vänner och äkta vänskap: de bästa!

Hur gammal är du: 22½ ; )

Tycker du om någon just nu: många

Gröna eller röda äpplen: Gröna.

Gillar du golf: tror inte det.

Vilken tid gick du upp idag:
06.30

Har du sovit i din egen säng inatt: jajjemen.

Har du strumpor på dig nu: jaaaaaa.

Är det okej att gråta: Absolut men det får inte användas som ett rop efter uppmärksamhet.

När grät du senast: Igår, kollade på mästarnasmästare, blev helt betagen av hon kanotistens ramgångar i os.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: tacka och köpa mig ett fint hus.

Bär du glasögon eller linser: nej men jag tror jag behöver

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, handlar bara på H&M typ

Har du piercing: öronen

Är du bra på att laga mat: Om jag är, det är nog mitt bästaste.

Är du flygrädd: då skulle jag vara död nu, hade typ 15 flighter på vår resa.

Hur vig är du: spagat  och gå upp och ner ur brygga sätta föterna bakom huvudet, det ni!

Är du musikalisk: haha jag kan få barn att gråta med min röst.

Vad dricker du helst när du är törstig:
 Cola Zero

Vilken är din favoritglass: All glass är gott!!!

Tycker du om sushi? Nej, jag har försökt, men det går bara inte...

Vad äter du helst när du ser på film: smågodis

Har du tandläkarskräck: Nej, jag är en bra kund så jag har inte blivit utsatt för några läskigheter

Är du morgon- eller kvällsmänniska: morgon

Vilken ögonfärg har du: bruna

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Japp

Biter du på naglarna: neej

Röker du: på fest

Hur ofta tränar/motionerar du: haha pass...

Senaste låt du hörde: My brown eyed girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0