rolig dag!

Första roliga dagen i skolan på länge, och det berodde inte på ämnena eller att jag lärt mig något nytt, för det har jag inte, kämpar med min sketion i cad men fan det är både tråkigt och luddigt så det går sådär. Utan det beror helt enkelt på mina fnittriga vänner Sofie och Louise, jag har skrattar tlls jag gråter i deras sällskap, bland det roligaste idag var nog när jag råkade måla en snopp med bläckpenna på en inlämningsuppgift haha,.

Nu är jag hemma, Conrad sitteri vanlig ordning på axeln och ceasar i mitt knä och håller koll på pekaren på datorn, så fort den rör sig är det attack som gäller.

Har bestämmt mig för att lägga snuset på hyllan, av en enkel anledning, det är dyrt, Kenny och jag räknade att vi lägger typ 1500 spänn i månaden på snus, 1500 på att förgifta sig, inte klokt, så nu varvar jag onico mint och mitt grov white, det går jätte bra, ingen huvudvärk så far, jag tror jag mer är beroende av dåliga vanor än själva snuset och nikotinet. Nu ska jag bli clean, inget koffein, nikotin socker eller alkohol på ett bra tag skönt. Är helt förvånad över att jag inte har något som helst socker sug, kan kanske bero på att allt annat jag äter står mig upp till öronen, med g.i får man verkligen äta mat, riktig mat, och man blir mätt som en plätt, dock blir jag lite illamående av allt fett och magen är sig inte riktigt lik men det är väl förhoppningsvis bara en period tills det vant sig. Fick på mig mina svarta jeans idag men ska inte säga att de satt bekvämt, men vågen har inte gjort någon skillnad, hm men skönt att komma i brallorna i alla fall.

Trött är jag också, men snart är det helg och då är  jag LEDIG!!!


Nehe nu ska jag springa till köket och få ihop något till middag!!! ha det gott allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Fia

HEjja Gumman Duktig du är!!! KRAM

2010-01-21 @ 22:28:21
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0