Jag har ingen aning om vad jag ska sätta för rubrik.

Ibland känner man sig inte på topp, jag har absolut inte gjort det sedan jag började skolan, det tar på mig psykiskt, jag är en arbetare, inte student, jag har egentligen inte svårt för skolan, har aldrig haft, men jag har så jävla svårt att motiver mig till att plugga när jag inte är i skolan och ibland även när jag är där. Jag känner hur jag liksom inte kommer mig för att göra något, jag känner mig extremt tråkig, förut när jag jobbade kändes det inte jobbigt att komma hem och göra allt som hör hemmet till, städa, laga mat you name it, och orka ha en fritid med vänner och hobbys. Nu känner jag mig så jävla less att jag blir lätt apatisk och sitter i soffan och bara glor rakt ut i tomma intet, jag blir lättare irreterad..ska det vara så jävla svårt att få en skjysst framtid?

Jag vill inte hamna i kassan någonstans eller servera mat, det är inte min stil, inte vad jag vill göra, egentligen vill jag ju inte heller hamna på ett kontor på heltid...men halva tiden och resten ute på fältet, det vore kanon...


Nej jag känner mig nog mer nere än jag någonsin gjort om jag ska vara ärlig.. Och ända alternativet för att få mig glad nu vore att hoppa av, och det vore det sämsta jag skulle kunna göra för min framtid, så jag får väl helt enkelt bita ihop, för mig finns inte det inget annat alternativ, jag ska ta mig igenom detta, jag ska bita ihop, snart börjar praktiken, jag hoppas, bönar och ber om att jag hamnar på ett bra ställe där jag kommer trivas och eventuellt kunna få ett sommar jobb. JAG SKA TA MIG GENOM DETTA.

I sommar ska jag faktiskt ha semsester, sammanhängande, det är ett måste, det har jag inte haft sedan jag gick i sjuan, dvs på 10 år, minst 3 veckor i sträck vill jag ha, vore underbart.

Nu sitter jag i soffan med två små underbara nakenfisar bredvid mig, nu skulle jag aldrig kunna tänka mig att inte ha dem, så skönt att komma hem till några små liv som faktiskt visar att de saknar än, de vill ha mat, sitta i knät och bara mysa..underbart.

Har jag tur kommer prinsen hem redan imorgon, de skulle eventuellt gjuta och då skulle han ta natt skiftet, vore mysigt, jag saknar honom, man blir så bortskämd när han är hemma, man har alltid någon att pussa, krama och prata med, det gillar jag. Tycker han kan vara en hemma-man hihi.

Nej om man skulle springa ner till miljöhuset med lite skräp och ladda en maskin tvätt till så har man fått alla dagens sysslor utförda, tvättat, diskat, dammat, dammsugit, badat katter och till och med lagat två maträtter, den första blev så äcklig så jag fick göra en ny...kokosmjölk lätt alá Ica är inget jag rekomederar, smakade så vidrigt, läste lite på innehålls förteckningen jämnfört med "riktig" kokosmjölk, den innehåller bara kokosmjölk plus ett e ämne så klart, men i lätt varianten var det så mycket skit att det inte var konstigt att den smakade som den gjorde.. 


Nehe ha det gott allesammans..ses på andra sidan kassetten..


Kommentarer
Postat av: fia

men hörru RYCK UPP DIG!!!

Jag köper ofta Icas Coccos mjölk light) tycker den är helt OK,,, du kanske fick en DÅLIG,,,,



KRAM

2010-01-12 @ 21:03:33
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Janni

Kämpa på gumman! du är så jäkla duktig!!!

Puss

2010-01-13 @ 12:48:57
Postat av: Marro

Hehe, jadu jag blir inte heller klok av att titta på de där bilderna :D



Du är så duktig så det där kommer du att klara galant! Och vad nöjd du kommer att känna dig när du står där med en utbildning i ryggsäcken :) Kram!

2010-01-13 @ 23:16:39
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0