Äntligen över!

Nu är skolveckan över och det känns riktigt skönt, nu två dagar ledighet som väntar, och jag ska njuta. Försöka få bort påsarna och de stora svarta ringarna runt ögonen, ser på riktigt ut som en tvättbjörn...inte snyggt.

Halvdag i skolan idag, sen hem med tåget som blev en timme försenat, stopp i södertälje, utanför järna och innan nypan, inte kul men vad gör man, jobbade sen 3 timmar, och höll på riktigt på att somna i kassan, det var lugnt några minuter och jag kände hur ögonen föll igen, och med ett ryck så upptäckte så upptäckte jag vad som höll på att hända och satt sen på helspänn...

Hade för övrigt en stackars tant i kassan som hade börjat bli lite senil, hon var och shoppade med sin dotter och svärsson som var så extremt jävla ohjälpsamma och otrevliga mot henne...blev så arg, hon ville betala med kontanter för hon inte kände sig bekväm med kortet, svårt med kod och liknande, då började dottern ryta, hon var typ 45+, betala nu för fan det blir ju kö, då modern svarade "tänk om jag kunde få göra det på mitt sätt" då dottern snäste, då har du ju för fan inga kontanter, ne men det kunde väl hon hjlpt modern tagit ut i en bankomat, finns det på kortet kan det finnas i plånkan...blir så trött, allt avslutades med att de inte hjälpte henne att packa så hon stod och såg helt förstörd ut och plockade så gott hon kunde...
HUR fan kan man vara så jävla egoistisk?

Prinsen kom och hämtade mig sen åkte vi hem och lagade tacos, kollade på let´s dance och nu lite percy tårar, sen ska jag sova, hela natten lång, sen sovmorgon, morgontidning  i sängen..mys. Prinsen ska i vanlig ordning ut  och jaga.

Nej nu ska jag gräva ner mig i soffan och sen blir det sängen!!

ha en mysig helg allesammans!!! 

Conrad<3




Conrad & Ceasar <3







Kommentarer
Postat av: helene

Fiina :) tagit med systemkameran va? najsprice

2010-01-25 @ 11:25:10
URL: http://helenelingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0