tröttmössa..

Ännu en dag har gått, började med en djugenlrutt runt halva nypan för att ta mig med hjälp av buss till tågstationen, men det gick bra, köpte mig ett stadskort idag, det är svindyrt att åka stadsbuss i nypan 23 kronor enkel rutt, galet, men men. Fick även köpa nytt pendlarkort, men det är vårterminens sista, skönt, sen är man 3000 kronor rikare varje månad!! Lite matte i skolan, sen missa tåget, sitta på t-centralen i två timmar,sen hem...

Känner mig lika exotisk som en ljumen folköl för tillfället, trött och hängig, ont i magen men det hör denna perioden på månaden till, men jag börjar bli trött på att vara trött...vill ha något riktigt kul att se fram mot.

Bara en månad kvar till praktik, hoppas vid gud att snön har smält så pass mycket att man kan cykla, eller snarare, så att jag kan cykla när praktiken börjar, livsfarligt att cykla nu. cyklade från stan till brandholmen och fick typ träningsvärk för att jag spände mig och var så nervös, nej så 22 mars vill  jag ha snöfria cykelvägar !!

Nej nu ska jag ställa mig på crosstrainern, sen sova, utan att ställa någon klockan och tror tom att jag ska stänga av telefonen, blev inte mycket sömn inatt, kan inte sova, och kan inte jag sova kan inte kissarna sova och då blir det som en ond cirkel..
Kissarna har för övrigt varit riktigt störiga idag, jag har varit så arg så det kokat, och när det inte fungerar jagar jag dem med blomsprutan...ja det är inte alltid lätt att vara katt heller, men bårkar man får man stå till svar.

Igår var vi på "Farsan" riktigt bra film, skrattade och grät var om vartannat, rekomenderas, var på den med prinsen, svärmor och svärfar.
De var även här på middag tillsammans med 3 av kennys syskon i lördags, kenny brassade mat som värsta stjärnkocken, bakad potatis med massa röror och stekt vildsvin! mums!!
På lördagen på dagen var vi ute och pimplade med elin och simon i Lid, riktigt mysigt, tyvär lite snöstorm och lite för mycket snö på sjön, men trevligt sällskap och det var huvudsaken. Elins pappa visade bilder sen vi var och vandrade i fjällen, det var 10 år sedan, 10 ÅR, det är inte utan att man börjar känna sig gammal. veckan i fjällen man aldrig glömmer...fina minnen.

nehe nu tackar jag för mig och ber till högre makter att marros www.marjetta.blogg.se  bebis vill kika ut snart för nu börjar jag bli riktigt nyfiken på att se underverket, jag är ju ledig på söndag så om den kommer imorgon kanske de känner sig redo för besök på söndag ; ) hihi



Kommentarer
Postat av: Marro

Be ordentligt nu så att han kommer! :) Kram

2010-02-15 @ 23:12:55
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jisses vilken mästerkock din prins har blivit!

:-D



Ska också hålla tummarna att bebis tittar ut, vet hur det är att vänta!!

2010-02-16 @ 12:11:53
URL: http://natliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0