Mysig dag

började dagen med lite städ och mys med katterna. Vid lunch dök mamma upp med två semlor som vi kalasade på, sen följde jag med ut till tomta. Blev bjuden på middag och lite mer fika, sen hade vi lite  safari i huset då råbocken kom och hälsade på, spännande.
Sen gick jag över till Marro www.marjetta.blogg.se som ffr är gravid, den lille vill aldrig komma ut och hälsa på, och även där bjöds det på semla, tack så mycket, så mycket fika har det blivit. Åhh så spännande med lille killen!!

Mamma skjutsade hem mig, stannade på ica för att köpa mjölk och ketchup, blev en hel del mer i vanlig ordning så jag tänkte göra tacos imorgon, tror prinsen börjar bli lite trött på det, så det gäller att passa på när han är borta.


Nu ska jag ta mig ett bad och slappa...ses i möra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0