en lugn dag

Sitter och kollar på sex and the city under en filt med två mysiga nakenfisar i knät. De tar varje chans de fåt att mysa, haha, ska alltid vara i knät, under täcket, under filten, på badrumsmattan när jag tar ett bad, på stolen bredvid när vi äter, på axeln när jag fixar något i köket. conrad sover nere vid min mage varje natt, och ceasar och jag soover sked, haha sover på min arm så får jag hålla om honom med den andra. Jag sover alltid på höger sida i fosterställning, prinsen på sin vänstra, tidigare låg jag ofta med mitt ansikte mot hans bröstkorg, men nu har vi två katter mellan oss så man får sova lite mer ensam, haha, men men, det går det med.

Jag är ledig från skolan till på torsdag, har suttit med matten idag, fy fan säger jag bara, antingen är jag dum i huvudet, eller så är det jävligt svårt, blir galen..men men det är bara att kämpa på!

Känns som om jag håller på att bli sjuk, så nu försöker jag kurera mig så gott det går, te med honung, frukt och proviva, vill inte bli sjuk nu, vill aldrig vara sjuk i jo för sig men nu skulle vara taskig timeing.

igår var janni och ulla här, alltid lika trevligt, stackars janni reagerade på kissarna, alla som är allergiska har reagerat så jag kan säga att är man allergisk så är det inget säkert kort  att köpa sphynxar, eftersom det är pälsoljan man tydligen är allergisk mot och inte själva pälsen, även om det är ett bidragande då de små fjunen lätt hittar upp i näsan.

Åh nu börjar det bli spännande, marro (www.marjetta.blogg.se) snart ska få sin lilla bebis, tror jag är inne 10 ggr per dag på hennes blogg och ser om det hänt något.  SPÄNNANDE!!!


På fredag får vi svar från Nordea vad vi är goda för, så ska vi även träffa min nya bankman som kanske blir vår nya bankman på handelsbanken, spännande, sen ska vi köpa huuuuuuus!!!!

På tal om allt som hör till att vara tillsammans, jag har så svårt att prata om kenny med folk man inte känner, att kalla honom min kille får det att kännas som om vi varit tillsammans en månad och att det inte är något seriöst, att kalla honom min sambo som om jag vill framställa det som om vi är 35 och varit tillsammans all evighet, den dagen vi förlovar oss kommer jag absolut inte kalla honom min fästman, men blir det automatiskt man när man väl är gifta? haha det är svårt sådant där.


Nu vill jag att prinsen kommer hem, men får vänta till torsdag, älskade prinsen, han ska för övrigt kanske börja jobba i kiruna, galet, men det kommer gå bra, då kommer han jobba mån-tors ledig fre-sön, jobba mån-sön och sen vara ledig mån-sön. Det är ju perfekt när vi köper vårat hus, för då har han en hel-ledig vecka att renover på ; ) haha...min underbbara prins. Snart 4 år tillsammans, han är bäst. Snyggast i världen är han också, nu har han lagt på sig ett par kilon också, och då har han nog världens hetaste häck, haha, men han säger att den ska bort, men man får njuta såå länge den sitter kvar.

På fredag ska vi hämta våran crosstrainer, får se om den blir väl använd elller förpassas till förrådet haha håller tummarna på det förstnämnda.

Åh snart är det middagstid, finns det något så tråkigt som att äta ensam...blää det smakar inte bra, och det är absolut inte kul att laga till sig själv..

ne nu ringer jag jonas och ser om han vill hitta på något.

ha en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0