Med raskande steg.

Närmar sig Valborg, den ska spenderas med Marro, Tommy och Lille Milo, oväntat va=)?

Sitter på praktiken och det är lite ont om sysselsättning kan man säga...

Men jag tror jag ska få åka in till mitt älskade Classe och reklamera en kamera.

Pratade med nuvarande ägarna idag, att flytta in till helgen 15-16 verkar inte vara aktuellt, jag vill inte
stressa dem för mycket heller, de är gamla, de ska få njuta så mycket de kan innan de kommer in till stan
och fågelholk.

Vi ska för övrigt till dem på lördag, ska kolla om det är något av deras gamla grejjer som vi vill ha, och det tror jag nog vi vill, har ju inga möbler haha.

Nehe försöka få sig en uppgift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0