Helgen har varit

Onyttig, tacos grillning mm mm, grr. Men  men bara att ta nya krafter, ha bokat in mig på gymmet så mycket jag tror jag orkar.

Humöret  är inte på topp idag, efter jobbet blev det gymmet och sen hem. ett kor pass med gång, 30 minuter, kändes om som det gjorde varken till eller från egentligen, men all motion är ju så klart ett plus. Längtar tills jag kan börja jogga och springa igen, är för tung för det nu, konditionen finns, palla jag med passen jag körde i torsdags och promenaden på 2 mil kan jag lätt jogga 2,5 kilometer i skönt takt, men som sagt, lite för tung för mina stackars fötter och ben.

Men men nya friska tag. Målet är ju egentligen att komma i min favvo klänning på cindys student och det klarar jag utan problem, men jag sätter som vanligt för höga mål för mig själv, och blir tok depp när jag inte lyckas vara både världens atlet och super glad och pigg hela tiden, men som sagt, nu är det min tid, jag ska bry mig om mig..

Hade hoppats att prinsen skulle varit kvar när jag kom hem från jobb och gym, men så var icke fallet. Blöev lite ledsen om jag ska vara ärlig, hade sett fram emot att få burra ner mig hos honom ikväll igen.

Drömde inatt att jag och Kenny gifte oss, kan säga att det mesta gick käpprätt åt skogen men vi var lyckliga i alla fall. Under cermonin var alla lampor släkta så ingen kunde se oss, Why? Vi famlade där i mörkret och när vi kom till att byta ringar hade de gått sönder, de var typ helt paj, men vi var ffr glada, vi kunde köpa nya. Kenny hade bokat bröllopsresan, den gick till kroatien, makarska för att vara exakt, vi har ju varit där förut och var super nöjda och åker gärna dit igen, any whay,  för att komma till vårat rum var man tvungen att simma genom ett stort terarium, typ som på kolmården, och sen klättra genom en ventilationstrumma för att nå, sen att rummet var det best room ever gjorde ju saken lite bättre, men det var en himmla massa trassel att ta sig till och från i alla fall.. Så ska det inte vara när vi gifter oss..då ska allt vara perfa.

Ne jag undrar vad jag ska göra av denna kväll..gå och gömma mig under täcket och vänta på morgondagen kanske.

Imorgno blir det promenad med Wille, ska höra med Marro om hon och Dogge är sugna på att följa med. Sen så vet jag inte riktigt, på kvällen ska jag till gymmet för Box och gång både klasser 45 minuter långa. Ska även försöka mig på maskinerna..vill hitta någon jag tycker om, jag ska inte träna utan snarare gå igenom vilka som finns och hur de fungerar. Ska börja träna på morgonen innan jobbet tänkte jag, finns inte alltid klasser då och det är så tråkigt att slå ihjäl tid innan man börjar arbetet, kan man lika gärna gå till gymmet och försöka sig på att forma kroppen.

Veckan blir lika lugn som vanligt, i alla fall till en början sen börjar det.
Fredag fyller Cindy 19. 
Lördag Daisy fyller 15, jag jobbar 09,45-16,15
Söndag: Daisy konfiermeras och hela tjocka släkten kommer?
Måndag: Jag och prinsen firar 3 år tillsammans, blir det nån hajk honey?

Vi prata om att kanota, tälta, grilla och mysa. Får se vad vädret erbjuder men det vore mysigt.

Nej nu ska jag ta tag i mig själv för att hitta på något.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0