Frysig.

Det blev ingen cykeltur, solen från promenaden gjorde att jag började frysa när jag var still.

Istället blev det humorgalan med mammsen, riktigt bra, vilken insatts, tårarna rinner när jag ser sådanna program.

Lite chips och godis, inte mycket, men men, aldrig bra, men som sagt den mängden jag fick i mig ligger jag fortfarande på plus från promenaden.

Ingen myskväll med prinsen imorgon fick jag veta av bror, de ska ut och jaga. Hoppas de får något.

Nu ska jag ringa prinsen, sen är det sängen som gäller, upp vid 07 och till gymmet se jobbet, får se vad dagen har att erbjuda imorgon, funderar på att gå över och fråga om jag får låna Wille igen, känns liksom roligare att promenera med en hund.

dröm sött!!

Kommentarer
Postat av: Marro

Annars finns Dogge till förfogande också ! ;D

2009-05-02 @ 10:16:18
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0