Den är vår om vi vill!!!

Kenny och jag har ju sagt upp vår lägenhet..i sökan efter annat, och vi har vetat vad vi velat ha, vi har alltid liknat den vi vill ha, med en viss lägenhet så ligger på Lundbyvägen...Och "Snart" är den på lundbyvägen ledig och vi får den om vi vill!!! ÅHHH jag är så glad, Och det är Prinsen också, vilken dröm...Jag är så lycklig!! Vilket också betyder att festerna på lunbyvägen kan hållas vid liv!! Wiihii!!

Jobbat idag. Underbart, synd att vi är så lite personal, jag har så mycket prat att ta igen!! Prata prata prata, länge sedan! Lärde mig också nya kassasystemet och det mesta annat  jag missat, Great succes!! Trodde det skulle ta längre tid! Ska inte ropa hej än men jag tror jag fått kläm på det.
Åh, mitt kära Classe gäng, jag hjärtar er!! Imorgon blir det jobb igen så vila öronen!!

Ikväll blir det att försöka få upp kroppsvärmen till en rimlig nivå och spårlöst, känner att jag måste rensa tårkanalerna, länge sen jag grät, och hur underbart är inte det?

Kunde inte sova igår för att jag frös, två täcken och en katt men ändå skakade jag som ett asplöv, var även rädd för att försova mig till första dagen på jobbet. Sen vaknade jag med huvudvärk..varför? Den ligger där i bakgrunden hela tiden, men idag har jag varit så lycklig och road av allt på jobbet så jag har kunnat trycka bort den...men nu är den tillbaka, om jag nu ska bli sjuk, bryt ut någon gång för tusan...

Ska boka tid hos fotdoktorn snart också, sen ska jag begära en operation, annars tänker jag vända mig till en privatläkare, så här kan man fan inte ha det, en dag på jobbet iklädd, halva dan tofflor andra halvan skor, och fötterna känns som om de ska explodera. Men men det är inget att bry sig om nu, förhoppningsvis kan man tjata till sig en operation till hösten, vill inte gå gipsad i sommar. Skulle vara perfekt att operera nu när man har det jobb man har, kan man sitta i kassan hela dagarna!

Las Prinsas sitter i Bettna och skruvar Ikea-möbler, har ingen tid för mig alls, men men that´s life...hoppas det saknas skruvar...Mohaha!

Dax för att tacka för mig! Ha en tervlligt kväll!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: edward

lundbygänget hjärtar dig =)

2009-03-16 @ 22:41:20
Postat av: HELEN

vart ligger den? i nyköping eller/ helene?

2009-03-17 @ 12:45:21
URL: http://kissiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0