Dagen mot sitt slut.

Det blev ingen bakning, fastnade i receptens underbara värld, det finnns så himmla mycket roligt man kan göra. Har nog skrivit ut ett 50-tal recept idag i allt från tårta till grytor, här ska det lagas mat!

Idag blir det feta och broccolipaj, lite rödlök och vitlök, står i ugnen nu så väntar med spänning.

Får se om man kanske kan få äran att baka lite till Cindys student, skulle vara kul.

Nu börjar det kännas konstigt att jag är tillbaka hemma i mitt barndomshem, och ska bo här ett par månader i alla fall, börja prata om mitt rum, jag ska hem, dvs hem till mina föräldrar. Ångrar inte att vi sade upp lägenheten, men det kommer väl ta ett tag att anpassa sig vid att vara inneboende=) Snart 22 år och bor hos mammsen och pappsen, om än bara för ett tag. Det trodde jag aldrig.


Sovrummet i vår nu f.d lägenhet.



Vardagsrummet..



Fin var den i allafall, vår lilla vindsvåning..

Nej nu ska jag kika till pajjen!

kram





Kommentarer
Postat av: alexandra & Maria

Oj.. vad fint det var=)

2009-03-21 @ 18:00:19
URL: http://babsanwader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0