Dagen D

Japp det var idag, har nu insett att livet återgått till det vanliga helt och hållet. Nu blir det jobb sökning och så många timmar jag bara kan få på Classe. Är inne på tredje dagen hemma, har redan hunnit vara på jobbet 3 gånger, haha jag älskar det.

Vaknade vid 09,00 och 10,00 kom Janni och Ulla, fikade och pratade i 2 timmar sen var det dax för dem att bege sig, bestämmde att vi skulle träffas snart igen!!

Idag har jag rensat bland korten som jag råkade kopier från min externa hårddisk, till min externa hårdisk, ett par 15 gb, tack Niclas för tipset om ctrl knappen, utan det hade jag suttit tills håret blivit grått. Åkte till bror och fikade en sväng och sen hem igen för att sortera ut de bästa dykbilderna, blir ganska lätt ointressant att titta på eftersom det kanske är 10-20% av alla de kort jag tagit under vattnet som är riktigt bra.

Nu ska vi äta, mamma gör sin speciallite, lax i ugn med skagen, potatismos och citron, Syndigt gott. Ikväll åker jag en sväng till bettna för att se hur dem har det. Imorgon blir det linköping,ikea, bio och träffa systeryster, ska bli grymt roligt. På kvällen blir det bettna, kanske ska sova över om det finns någon plats för lilla mig?! Sen på söndag kommer lilla familjen, hoppas lillan är på strålande bushumör, då ska vi röjja!

Hittat en utbildning nu, ska söka, men den verkar extremt populär, och jag har ingen erfarenhet inom ämnet, bara ett stort intresse, hm, kommer bli ledsen när man får ett nej tack till svar, men ska i alla fall söka.

Ska knacka ihop en ansökan så fort som möjligt, har ett jobb i sikte som jag kan ha rätt  bra utsikter för.

Kan bara konstatera att jag nog aldrig frusit så mycket i hela mitt liv heller, ylletofflorna åker på så man inte får förfrysningsskador...brr...

Prinsen kom förbi igår kväll och hämta och lämna lite saker här, första gången på väldigt länge han faktiskt dröjde sig kvar lite, tror han faktiskt saknar mig lite i alla fall, hihi. Fick ett sms på kvällen, tidigare hade jag skrivit och frågat att bilresan hem gick bra, mycket djur på vägarna och så, det löd =

" Hemma och säker?...bla bla puss ouss"

Fick till svar:

"hemma och hel, men inte lika hel som med dig....pusspuss"

-Tror ni tessan blev chockad, lilla prinsen...Me love!

Nehe om man ska hitta på något?!

Hjälpa mamma lite, eller rättare sagt försöka, man är ju mest ivägen som hon brukar säga=)

Puss & Kram Skumbanan!




 

Kommentarer
Postat av: Tilla

Hejsan!

Klart jag kan hjälpa dig...Maila bilder (inte för taskig kvalité, typ cam eller mobil-bilder).

Säg vilka färger du vill ha och om du vill att det ska stå något speciellt i headern.



Och ändra ditt lösen till det som står i e-post fältet här ovanför.



kram!

2009-03-06 @ 18:48:12
URL: http://tillat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0