Jo jag kom ju på..

Jag har för bövelen varit ihop med tidigare nämnda erik, ihop är helt rätt ord, inte tillsammans, strulade på ett skoldisko i högstadiet, blev ihop, jag var inte kär så när han ringde och bad om mitt mobilnummer ändrade jag en siffra, gjorde sen slut ett par dagar senare, haha det hade vi ju kunnat prata om, om inte annat =) hihi

Så till nästa sak, att vara tillsammans med en arbetsnarkoman, det finns två sätt att umgås med min pojkvän, eller möjligen tre, det första och kanske enkalste är att själv dra på sig blåstället och hugga i, då skulle man kunna spendera mer än halva sitt liv med honom, det andra är att kidnappa honom från arbetsplatsen, vilket inte alltid går, och självklart då och då har han sina lediga stunder. Jag har nog samanlagt spenderat under en timme med min kära idag, men varit hemma hos honom i snart 8 timmar. En timme var nog en stark överdrift, och under den korta tiden han jag få ett psykbryt på han vid middagsbordet (hela familjen var samlad) och slängde min snusdosa så hårt jag kunde mot hans ansikte, skrika, " DU FAN LYSSNAR JU INTE PÅ VAD JAG SÄGER, DU BARA VRIDER OCH VÄNDER PÅ DET, ÄR DU DUM PÅ RIKTIGT ELLER SPELAR DU?!" haha kärleken är härlig.

Diskussionen var om perserkatter och mopsar och andra framavlade raser inom sällskapsdjur. Raserna är framavlade för sitt utessende, vilket har resulterat i att katterna lider av konstant snuva om man uttrycker det milt och att mopsar inte kan genomgå en normal vaginal förlosning utan måste förlösas med kejsarsnitt. Jag hävdade att det skulle förbjudas med denna mänskliga fåfänga, bara för att man vill ha ett snyggt djur kan man väl inte gå emot evolutionen, medans kenny menade på att alla som ville ha ett sådant djur skulle väl få ha det.

Nej djurplågeri är vad det är, man ska inte avla fram för sin egen vinning, man måste tänka lite längre. Man är inte bättre än Hitler om man håller på med sådant eller stödjer det. Punkt slut.

Det känns som om jag börjar bygga upp en plan just nu på saker jag kan tänka mig att plugga vidare till, har hittat ett par saker som min kära syster direkt dizzade rätt hårt. Men jag är inte en sådan person som är ute efter ett topp-noch jobb, jag vill ha ett jobb jag älskar, och därför ser jag ljust på mitt fynd.

Jag ska ge det ett par dagar till betänketid, men sen så.

nehe dax att börja röra sig mot sängen egentligen, klockan är nu 22 och så länge det inte är becksvart så kan jag nog inte räkna med att min prins kommer släppa hamaren/skruvdragaren eller sågen..så det får väl bli att knäppa på tv´n och vänta lite till.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Länk till skolor som ger certifierade yrkesutbildningar enligt "Svenska estetikers yrkesförbund"



http://www.seyf.se/skolor/index.php



KRAM!

2009-06-09 @ 22:44:30
Postat av: Jeanette

Hej! Jo det var länge sen nu, vet inte om sexpartyt var det senaste eller om vi har träffats på vipsen efter det men det var helt klart inte igår. Chanel är min lilla ögonsten och enligt mig den sötaste vovven ;) Jag pluggar för fult men nu är det sommarlov, det bästa med att plugga. Hur är det med dig då? Jobbar du kvar på vipsen? Kram

2009-06-10 @ 12:41:00
URL: http://jandersson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag kommer läsa en sommarkurs på halvfart och jobba 4 veckor så det blir ganska mycket ledigt. Skönt att åka ut och resa, det skulle jag också vilja. Jag har en ny kille nu, det funkade inte riktigt mellan mig och Cristoffer. Jag är tillsammans med en kille som heter Sebastian nu. Vi tänkte åka upp till Nyköping i sommar så ni kanske ses då :) Kram

2009-06-10 @ 15:14:57
URL: http://jandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0