Framma pa Fidji!

Spenderade natten, cirka 14 timmar, pa brisbanes flygplats, gick hyffsat bra, fick nagra timmars somn. Satte oss pa planet till fidji 09.00 och var framme 12.30 lokal tid. Hamtades upp av en liten herre som korde oss i sin skruttiga minubuss till varat HOTEL, hor pa den ni, inget hostel Bor pa nomads skylodge i Nadi, imorgon bitti kl 07.00 blir vi upphamtade sa drar vi ut till oarna! Har ar det full regnstorm, blaser och regnar. Vi kaka lite middag har pa hotellet, fisk med friterade, tro det eller ej, potatisklyftor. helt ok.

Kenny har suttit och glott pa jaktsidor i typ en timme nu, skitkul tycker jag...NOT! Sa nu blir det mina sidor sista minuterna vi har kvar!

har inte sa mycket att beratta an, aterkommer nar vi varit ute pa oarna. Hoppas stormen lagt sig till imorgon, annars blir vi nog ganska sa sjosjuka!!

Nehe ha det gott allesammans!!

Puss & kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Marro

Hej!

Du hade lämnat fel adress till din blogg så det tog ett tag för mig att hitta hit, men nu så :)

När är det dom behöver hjälp, och hur länge?

Kram

2009-01-08 @ 12:17:27
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: zelle

Nu är resan till alperna bokad.... Så jag börjar kolla efter flygstol till phuket på allvar nu... Alperna 31/1-7/2 så i närheten efter det siktar jag mot... Ha det kalas!!

2009-01-09 @ 12:15:46
Postat av: zelle

Bokat och klart! Ses om ett tag då

2009-01-09 @ 16:46:29
Postat av: zelle

Bilden blev publicerad! De ändrade inte mitt namn av bilden heller så det står Kennys kronhjort under fotot.... Guld. Tyvärr blev det inget pris men ett heders omnämnande iaf.



Jäklar vad inlägg det blivit från mig här... Ha det gott!! /Zelle

2009-01-10 @ 20:26:51
Postat av: MammaRosi

Hej små duvor!Hoppas allt är bra med er.Nu har jag sett levande vildsvin för första gången.Imorse när jag tittade ut genom sovrumsfönstret kom 2stora vildsvin springande över åkern ifull fart,wow äntligen fick jag se dom livs levande.Idag har vi varit på IKEA och beställt en jätte snygg stor soffa och 2 "snurrosov "fåtöljer till, det blev i svart skinn eller narvläder som det heter.Vi kände oss helnöjda med valet när vi åkte hem.Va rädda om er Älskar och saknar er.(:

2009-01-10 @ 21:11:58
Postat av: fanny

hej mina små änglar. hoppas ni mår bra jag mår bra längtar tills ni ska komma hem men dags att sluta tjata på er älskar och saknar er. syrran/fanny

2009-01-10 @ 22:11:44
Postat av: Mamma

Kenny-Bilden på dig och kronhjorten var under månadens bild i tidningen Jaktmarker och Fiskevatten-kul.Så nu har vi köpt den åt dig.(:Puss&kram

2009-01-11 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0