pappa

Vi har precis tittat på 16 blocks, efter filmen gick pappa och borstade tänderna och hoppade ner i sängen, där stog jag och mamma och kolla på varandra som två fågelholkar, "Ska han inte säga hej då?" tänkte vi båda
Konversation:
Mamma:
- Är du inte riktigt klok
Pappa, fattar inget och svarar:
- Va fan dårå?
Mamma:
-Hon ska ju åka bort i ett halvår!
Pappa:
-Ja just jävlar, man kan väl inte tänka på allt hela tiden.

Kommer ut och jag får en ordentlig kram, värmde, kändes mysko, men de kanske kommer ner till oss i thailand.

Nu ska jag hämta prinsen sen ska jag sova!

God Natt!


Kommentarer
Postat av: syster Yster

ha det gott på resan! kram

2008-10-27 @ 22:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0